۱۱ بهمن ۱۳۹۹، ۱۹:۲۱
کد خبرنگار: 1331
کد خبر: 84204724
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شکوری: بدهی‌ها از گذشته به ارث رسیده است/ مشکل بودیمیر را حل می‌کنیم

تهران- ایرنا- معاون و سخنگوی باشگاه پرسپولیس،گفت: بدهی‌های باشگاه از گذشته به ما ارث رسیده است و با وجود مشکلات فراوان، مشکل «بودیمیر»‌ را هم مثل سایر طلبکاران خارجی حل می‌کنیم.

به گزارش ایرنا، ابراهیم شکوری در پایان دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ماشین‌سازی تبریز که در چارچوب هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی برگزار شد و با نتیجه ۲ بر یک به سود سرخ‌پوشان پایان یافت، ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت مهرداد میناوند بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی فوتبال اظهار داشت: از کسانی که در این مدت برای پرسپولیس و مهرداد میناوند سنگ تمام گذاشتند تشکر می‌کنم و امیدوارم دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم و ویروس کرونا ریشه‌کن شود.

معاون و سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: میناوند بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس بود که ۷۵ بازی ملی داشت و در چند سال اخیر کنار پرسپولیس بود و طبیعی است که تیم ما تحت تأثیر درگذشت او قرار بگیرد.

وی ادامه داد: دوست داشتیم بازی در دقیقه ۲۵ متوقف شود، اما قوانین این اجازه را نمی‌داد. البته خدا را شاکریم که در دقیقه ۲۵ موفق به گلزنی شدیم که این گل را به روح میناوند تقدیم می‌کنیم.

شکوری ابراز امیدواری کرد پرسپولیس در مسابقات هفته‌های آینده با صلابت بیشتری بازی کند.

وی درباره وضعیت بودیمیر اظهار کرد: طبق نامه‌ای که وکیل بودیمیر برای باشگاه ارسال کرده، تا ۳۱ ژانویه یعنی فردا (یکشنبه) ۱۲ بهمن ماه فرصت داریم و باشگاه تمام تلاش خود را خواهد کرد تا بتواند کار مثبتی انجام دهد.

معاون باشگاه پرسپولیس افزود: این مشکلات و بدهی‌ها از گذشته به ما ارث رسیده و مسئولان باشگاه شبانه‌روز تلاش می‌کنند این مشکل را هم مانند مشکل ایگور پانادیچ و مشکلات دیگر این تیم، حل کنند.

شکوری به حل مشکلات مالی والنسیا دستیار کالدرون سرمربی سابق این تیم اشاره کرد و گفت: مطالبات والنسیا حدود ۷۵ هزار دلار بود که اگر پرداخت نمی‌شد، پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس دوباره بسته شد و خوشبختانه این کار صورت گرفت و امیدواریم در پرونده بودیمیر نیز خوش خبر باشیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه منابع مالی برای پرداخت مطالبات بودیمیر از کجا تامین خواهد شد گفت: به طور طبیعی اینکه این منبع مالی از کجا تامین می‌شود برای هواداران اهمیت ندارد و آنها فقط خواهان حل مشکلات هستند و فکر می‌کنم پرداخت به این بحث در حال حاضر، باشگاه را وارد حاشیه می‌کند.

شکوری ادامه داد: ۵۰۰ هزار یورو در شرایط فعلی اقتصادی کشور و باشگاه پرسپولیس، رقم زیادی است و اینکه این قرارداد چرا و چگونه منعقد شده، بحث دیگری است. باید تلاش کنیم این مبلغ را پرداخت کنیم و طبق نامه وکیل بودیمیر تا فردا وقت داریم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha