۱۱ بهمن ۱۳۹۹، ۱۹:۰۷
کد خبرنگار: 2504
کد خبر: 84204706
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گل‌محمدی: گلزنی در دقیقه ۲۵ برای ما خوشایند بود

۱۱ بهمن ۱۳۹۹، ۱۹:۰۷
کد خبر: 84204706
گل‌محمدی: گلزنی در دقیقه ۲۵ برای ما خوشایند بود

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دقیقه ۲۵ برای ما خوشایند بود و خوشحالم که توانستیم سه امتیاز دیدار با ماشین‌سازی را بگیریم.

به گزارش ایرنا، یحیی گل‌محمدی پس از برتری تیمش برابر ماشین سازی در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: ابتدا پیش از همه چیز باز هم درگذشت مهرداد میناوند را به همه اهالی فوتبال و خانوداه او تسلیت می گویم. در نیمه اول بازی خوبی را ارائه دادیم. دقیقه ۲۵ امروز برای ما خوشایند بود و از اینکه در این دقیقه به گل رسیدیم خوشحال هستیم. نیمه دوم ماشین سازی برای جبران گل جسارت بیشتری به خرج داد و فشار زیادی آورد.

وی در مورد صحنه اعلام پنالتی به نفع ماشین سازی افزود: روی پنالتی که علیه ما گرفته شد اعتراض داریم. آنچه ما از بیرون دیدیم پنالتی نبود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد: ماشین سازی در نیمه دوم عملکرد خوبی به نمایش گذاشت و با توجه به فرصت طلبی بازیکنانمان توانستیم بازی را ببریم و در نهایت سه امتیاز را بگیریم.

گل‌محمدی در ادامه حرف‌هایش در نشست خبری اضافه کرد: در مجموع بازی خوبی برای ما بود و از کسب ۳ امتیاز خوشحال هستیم. در نیمه اول موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم و در دقیقه ۲۵ گل زدیم که این اتفاق بسیار جالبی برای ما بود که به یاد مهرداد عزیز گل زدیم. در نیمه دوم ماشین سازی با جسارت بیشتری بازی کرد. ما هم سعی کردیم بازی را کنترل کنیم. البته در نیمه دوم شانس داشتیم به گل دوم برسیم. هر چه به دقایق پایانی می‌رسیدیم استرس گل نخوردن در تیم ما بیشتر می‌شد.

وی افزود: بازیکنان پس از اینکه گل اول را خوردیم توانستند خوب به خودشان مسلط باشند و واکنشی احساسی نداشته باشند. واکنش بازیکنان نسبت به گل حریف خوب بود و توانستیم پس از آن به بازی برگردیم و به گل برسیم. به همه بازیکنانم تبریک می‌گویم و برد در این دیدار را به روح مهرداد عزیز تقدیم می‌کنیم. همیشه او را کنار خودمان حس می‌کنیم. همچنین برای علی انصاریان و همه عزیزانی که درگیر این بیماری هستند آرزوی سلامتی می‌کنم. روزهای سختی را سپری می‌کنیم؛ از وقتی کرونا شیوع پیدا کرده، عزیزان زیادی از دست رفتند.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: در این یکسالی که از کرونا می‌گذرد،، بعد از کادر درمان این فوتبالیست‌ها بودند که برای نشاط، پایندگی و پویایی جامعه زحمت کشیدند. فوتبالیست‌ها و اهالی فوتبال از جانشان مایه می‌گذارند تا جامعه با نشاط‌تر باشد.

گل‌محمدی در مورد اینکه سرخپوشان در چند بازی نمی‌توانند از گلی که به ثمر رساندند، دفاع کنند، خاطرنشان کرد: ما بعد از زدن گل باید واکنش بهتری داشته باشیم. بهترین کاری که می‌توان کرد بالابردن اختلاف گل و بهتر دفاع کردن است. این مشکلی نیست که غیر قابل حل باشد. باید با تمرین بیشتر از گل‌هایی که می‌زنیم دفاع کنیم.

وی در ادامه صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: بازیکنان ما از نظر روحی و روانی تحت فشار زیادی هستند. بازیکنانم مشکلات مالی دارند. از اوایل خرداد، ۷ ماه است که بازیکنان ما بدون وقفه و استراحت کار می‌کنند. وقتی در پرسپولیس هستید، انتظار هواداران زیاد است. ما لیگ را در پیش داشتیم که قهرمان شدیم. پس از آن جام حذفی را در برنامه داشتیم و سپس به لیگ قهرمانان رفتیم. ما فشار زیادی را تحمل و ماه‌های سختی را گذراندیم. فشار فنی از طرفی و حواشی روی ما بیش از حد بوده است. در نیم فصل هم تعطیلاتی وجود ندارد و هفته‌های سختی را در پیش داریم. هیچکس به این مساله نگاه نکرده است.

سرمربی پرسپولیس گفت: همه تیم‌ها استراحت داشتند و نگاهی به این موضوع نشده است. ما وقتی بازیکن می‌گیریم باید دست کم در یک بازی تدارکاتی او را ببینیم و سپس به تیم اضافه کنیم اما فرصت همان یک بازی دوستانه را هم در نیم فصل نداریم.

وی گفت: باید ماه آینده را که فشار زیاد است، مدیریت کنیم. باشگاه هم مشکلات مالی را حل کند. سازمان لیگ هم به فکر تیم‌ها باشد. همه این زمان‌ها گرفته شده و امیدوارم مردم بازیکنان‌مان را خوب درک کنند تا روندمان رو به رشد باشد.

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سیزدهم لیگ برتر برابر ماشین سازی قرار گرفت که با دو گل وحید امیری و احمدنوراللهی حریفش را شکست داد. پیمان بابایی زننده تک گل ماشین سازی در این مسابقه بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha