۲۶ آبان ۱۳۹۷، ۲۱:۳۹
کد خبر: 83103137
T T
۰ نفر
انقلاب اسلامی با اقتدار در مسیر پیشرفت است

خرم آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: انقلاب اسلامی ایران با اقتدار در مسیر پیشرفت است و در حالی كه مورد هجمه تمام قدرت های جبهه استكبارقرار گرفته امن ترین كشور در جهان است.

به گزارش ایرنا آیت الله سید احمد میرعمادی عصر شنبه در جشن بیعت با امام‌ زمان(عج) كه در سالن‌ همایش‌های جهاد كشاورزی خرم آباد برگزار شد، اظهار داشت: یكی از مفاهیم شاخص در فرهنگ اسلامی بیعت می باشد كه معنای آن در حقیقت اعلام آمادگی برای اطاعت از امام زمان(عج) است.
وی افزود: حاكمیت اسلام بر تمام كره زمین، برپایی عدالت به تمام معنا و همه عرصه ها، عزت بخشی به اسلام و مسلمانان و ذلت مشركان، برگزاری امنیت و عدالت و آبادانی فراگیر در سطح جهان و همچنین حاكمیت مستضعفان و بندگان صالح حكومت در جهان از مهمترین اهداف و آرمان های حضرت ولیعصر(عج) است.
امام جمعه خرم آباد بیان كرد: امروز عده ای با بی بصیرتی به دنبال به فراموشی سپردن اصل انقلاب و ارزش های اسلامی هستند لذا اگر مطالبه گری همراه با بصیرت در دستور كار قرار گیرد هرگز این اهداف شوم دشمنان محقق نخواهد شد.
آیت الله میرعمادی اضافه كرد: معرفت نسبت به امام زمان (عج) و ارتباط با حضرت، افزایش بصیرت، تبعیت اطاعت و وظیفه شناسی نسبت به اهل بیت و همچنین صبر و مقاومت در برابر دشمنان اسلام و انقلاب از مهمترین وظایف ما در این دوران است.
7264/7273

سرخط اخبار استان‌ها