۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۱۵
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85474294
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

جریمه سه میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در خرم آباد

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۱۵
کد خبر: 85474294
جریمه سه میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در خرم آباد

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: یک نفر به جرم قاچاق بیش از چهار هزار لیتر نفت در شهرستان خرم آباد، سه میلیارد و ۸۲ میلیون ریال جریمه شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی لرستان، علیرضا لطفی روز یکشنبه اظهار کرد: ماموران نیروی انتظامی خرم آباد هنگام گشت زنی، یک دستگاه خودروی مشکوک به قاچاق را توقیف و پرونده محموله کشف شده را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی افزود: این پرونده که شامل قاچاق چهار هزار و ۸۰۰ لیتر نفت به ارزش یک میلیارد و ۵۴۱ میلیون ریال بود در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان خرم آباد رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان بیان کرد: شعبه با توجه به مدارک موجود، اتهام انتسابی را محرز دانست و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده، متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۵۴۱ میلیون ریال جریمه نقدی، یک میلیارد و ۵۴۱ میلیون ریال ارزش کارشناسی خودرو و در مجموع سه میلیارد و ۸۲ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

محکومیت قاچاقچی بادام در خرم آباد

لطفی همچنین افزود: ماموران نیروی انتظامی شهرستان خرم آباد یک دستگاه خودروی مشکوک به قاچاق را توقیف و پرونده محموله کشف شده را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی بیان کرد: این پرونده شامل قاچاق بادام درختی به ارزش ۴۸۵ میلیون و ۷۶۶ هزار ریال در شعبه چهارم تعزیرات حکومتی شهرستان خرم آباد رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود، اتهام انتسابی را محرز دانست و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متهم را به پرداخت ۹۷۱ میلیون و ۵۳۲ هزار ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش کالا، ۴۸۵ میلیون و ۷۶۶ هزار ریال ارزش کارشناسی خودرو و در مجموع یک میلیارد و ۴۵۷ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha