مهمترين اولويت سال 98 استان ،تكميل طرح هاي نيمه تمام است

ياسوج - ايرنا- استاندار كهگيلويه و بويراحمد در پيامي با تبريك عيد نوروز باستاني سال 98 ، مهمترين اولويت استان در سال جديد را تكميل طرح هاي نيمه تمام به ويژه در حوزه هاي اقتصادي، عمراني و زيربنايي و ادامه روند موفقيت آميز جذب تسهيلات اشتغال روستايي و رونق توليد ذكر كرد.

علي محمد احمدي در پيام نوروزي خود ، آغاز سال 1398 را از صميم قلب به ملت بزرگ ايران و مردم قدر شناس استان كهگيلويه و بويراحمد تبريك و تهنيت گفته و اظهار اميدواري كرده است سالي سرشار از موفقيت و بهروزي براي آحاد ملت ايران و مردم خوب استان باشد.
وي در اين پيام تاكيد كرده است: در سال 1397 با وجود تهديدها و تحريم هاي كم‌سابقه دشمنان انقلاب اسلامي و ملت بزرگ ايران شاهد دستاوردهاي خوبي در استان بوديم.
استاندار كهگيلويه و بويراحمد يادآور شده است: در حوزه‌هاي مختلف با تلاش همه مديران و دست‌اندركاران و مجموعه خدمتگزاران ، مردم استان شاهد بهره‌برداري از ده‌ها طرح طرح مختلف در حوزه‌هاي عمراني ، زيربنايي و اقتصادي بودند.
احمدي اظهار اميدواري كرده است در سال جاري بسترهاي لازم اجرايي و عملياتي اين طرح‌ها با تخصيص منابع دولتي و استفاده از ظرفيت هاي بخش خصوصي و ايجاد سرمايه گذاري فراهم شود.
وي همچنين در اين پيام تاكيد كرده است كه با وجود تحريم و تهديد دشمن تلاش كرديم كه چرخ رونق و سازندگي در استان كهگيلويه و بويراحمد تداوم داشته باشد.
او يادآور شده است: با وجود آنكه فضاي كشور متاثر از تحريم‌ها و تهديد دشمنان بود اما كهگيلويه و بويراحمد، استاني بود كه بيشترين ارتقاء شاخص در فضاي كسب و كار در سال 1397 را به خود اختصاص داد.
احمدي در پيام نوروزي خود آورده است: در بخش اعطاي تسهيلات اشتغال روستايي كه تاثير مستقيم در روند اقتصادي و رونق معيشت مردم دارد، كهگيلويه و بويراحمد استاني است كه بيشترين ميزان اشتغال زايي و اعطاي تسهيلات را داشته است به گونه اي كه بر اساس ارزيابي وزارت كار جز 5 استان اول كشور در سال 1397 شد.
استاندار كهگيلويه و بويراحمد در اين پيام با تاكيد بر اينكه سال 1397 سالي پررونق و سرشار از موفقيت هاي خوب در استان بود، ابراز اميدواري كرد كه با توجه به نزول رحمت الهي ، بارش هاي خوب و فضاي اقليمي مناسب در استان ،سال 98 نيز سالي پر رونق تر در فضاي كسب و كار و موفقيت هاي بزرگ براي اين استان باشد.
او يادآور شده است كه تكميل طرح هاي نيمه تمام در بخش هاي گوناگون ، ادامه روند موفقيت آميز در جذب تسهيلات اشتغال روستايي، رونق توليد با بسيج تمامي ظرفيت هاي اجرايي، نظارتي و قانوني از مهمترين اولويت هاي مديريت اجرايي استان در سال 1398 خواهد بود.
حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب با نامگذاري سال 1398 به عنوان سال «رونق توليد» تاكيد كردند كه راه حل مشكل معيشت مردم رونق توليد است.
3016/1662

سرخط اخبار استان‌ها