۲ فروردین ۱۳۹۶، ۱۵:۲۱
کد خبر: 82471219
T T
۰ نفر
ماموران انتظامي گرگان كودك گم شده خارجي را پيدا كردند

گرگان - ايرنا - فرمانده نيروي انتظامي شهرستان گرگان گفت: با تلاش ماموران انتظامي، يك كودك خارجي كه در پارك جنگلي اين شهرستان گم شده بود، پيدا و به خانواده اش تحويل شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، سرهنگ رضا عسگري روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: روز گذشته، فردي با حالت پريشان و مضطرب به همكاران مستقر در پارك جنگلي النگدره مراجعه و خبر از گم شدن كودك خود داد.
وي اظهار داشت: پس از اظهارات اين فرد، مشخص شد كه آنها تبعه كشور تاجيكستان هستند و مامورين اقدامات لازم را براي پيدا كردن اين كودك آغاز كرده و پس از يك ساعت تلاش نيروهاي به كارگيري شده در اين عمليات، كودك پيدا و به خانواده اش تحويل داده شد.
وي عنوان كرد كه اعضاي خانواده كودك گم شده پس از يافتن فرزند خود، با حضور در سامانه 197 از اين اقدام دلسوزانه و متعهدانه پليس به صورت ويژه تقدير كردند.
فرمانده انتظامي شهرستان گرگان به گردشگران ومسافران توصيه كرد كه در مكان‌هاي تائيد شده و امن مستقر شوند و در زمان تفريح و تفرج، نسبت به حفظ و مراقبت از وسايل بخصوص وسايل ارزشمند و قيمتي خود كوشا باشند.
عسگري گفت: تلفن فوريت ‌هاي پليسي 110 به صورت شبانه ‌روزي پاسخگوي امدادخواهان است و شهروندان در صورت مواجهه با مشكلات داراي اولويت و فوريت پليسي، موضوع را به پليس 110 اطلاع دهند.
3014/1860
خبرنگار: مجيد ميهن دوست ** انتشار دهنده : تاج محمد شيري

سرخط اخبار استان‌ها