۲۳ اسفند ۱۳۹۷، ۲۱:۵۶
کد خبر: 83243862
T T
۰ نفر
خبرنگار ايرنا گيلان در جشنواره رسانه و مديريت شهري اول شد

رشت - ايرنا - خبرنگار خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) مركز استان گيلان در نخستين جشنواره رسانه و مديريت شهري عنوان اول را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، شادي خورشيدي سدهي خبرنگار خبرگزاري جمهوري اسلامي مركز استان گيلان با گزارش 'فرياد سراوان رشت با اراده آرام مي شود' توانست عنوان اول را در بخش گزارش خبري نخستين جشنواره رسانه و مديريت شهري به دست آورد.
خبرنگار ايرنا گيلان امروز در مراسم اختتاميه اولين جشنواره رسانه و مديريت شهري كه با حضور مديركل دفتر مطالعات و برنامه ريزي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي برگزار شد؛ تنديس ، لوح سپاس و جايزه جشنواره را دريافت كرد.
در بخشي از لوح سپاس اين جشنواره آمده است: اصحاب رسانه همواره موجبات همبستگي اجتماعي را فراهم آورده و رشد، تعالي و اخلاق انساني را در جامعه توسعه مي بخشد و در اين ميان خبرنگاران با نگاه ژرف و تيزبين خود بستري فراهم مي آورند تا انديشه و آرمان ها به منصه ظهور برسد.
مراسم اختتاميه اولين جشنواره رسانه و مديريت شهري امروز (پنجشنبه) با حضور مديركل دفتر مطالعات و برنامه ريزي رسانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، رئيس و اعضاي شوراي اسلامي رشت با تجليل از برگزيدگان برگزار شد.
برگزاري كارگاه آموزشي با عنوان شناخت ظرفيت هاي اطلاع رساني فضاي مجازي از برنامه هاي اولين جشنواره رسانه و مديريت شهري بود.
با فراخوان جشنواره رسانه و مديريت شهري از سوي شوراي اسلامي كلانشهر رشت، 280 اثر به دبيرخانه جشنواره ارسال شد كه از مجموع آثار رسيده، 180 اثر مكتوب در بخش هاي مختلف از جمله مقاله، خبر و گزارش و يكصد اثر نيز در بخش عكس از 22 عكاس دريافت شد.
شوراي اسلامي رشت با هدف ارتقاء و اشتراك دانش رسانه اي در ارتباط با مديريت شوراي اسلامي رشت، بازتاب فرصت ها و تهديدهاي مديريت شهري، ايجاد رقابت مثبت و انگيزه رسانه اي در بين فعالان حوزه رسانه، افزايش فضاي حرفه اي و اخلاق رسانه اي در شهر نسبت به برگزاري جشنواره رسانه و مديريت شهري در اين كلانشهر اقدام كرد.
تحليل اخبار شورا و شهر و عكس خبري در زمينه هاي محيط زيست، فرهنگ عمومي، ديپلماسي و توسعه شهري، عمران و اقتصاد شهري و ترافيك شهري از محورهاي جشنواره رسانه و مديريت شهري بود؛ اين جشنواره در بخش هاي اصلي شامل مقاله (سرمقاله و يادداشت)، خبر (گزارش خبري)، گزارش مكتوب (تحقيقي و تحليلي) ، عكس خبري (گزارش تصويري) و بخش ويژه شامل آثار منتشر شده در شبكه هاي اجتماعي - مجازي برگزار شد.
7286/2007

سرخط اخبار استان‌ها