۳۱ شهریور ۱۳۹۷، ۸:۴۲
کد خبر: 83039301
T T
۰ نفر

سپيدرود با روحيه بالا مقابل پرسپوليس قرار مي گيرد

۳۱ شهریور ۱۳۹۷، ۸:۴۲
کد خبر: 83039301
سپيدرود با روحيه بالا مقابل پرسپوليس قرار مي گيرد

رشت - ايرنا - تيم فوتبال سپيدرود رشت از رقابت هاي هفته هفتم ليگ برتر باشگاه هاي كشور، با روحيه بالا به ميهماني پرسپوليس در پايتخت مي رود.

محسن سيدي مربي تيم فوتبال سپيدرود رشت روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: تيم هاي سپيدرود و پرسپوليس عصر فردا (يكشنبه اول مهرماه) در ورزشگاه آزادي تهران مقابل هم قرار مي گيرند.
وي ادامه داد: با توجه به پيروزي سپيدرود در مرحله يك شانزدهم نهايي مسابقات جام حذفي كشور و صعود به مرحله يك هشتم، روحيه بازيكنان اين تيم بالاست و آماده برگزاري مسابقه هستيم.
به گفته سيدي، البته تيم پرسپوليس نيز هم اينك شرايط خوبي دارد اما ما تمام توان خود را به كار مي بنديم تا بتوانيم برابر اين تيم با ارائه يك بازي زيبا و تماشاگرپسند، امتياز نيز كسب كنيم.
مربي سپيدرود رشت اضافه كرد: در تهران و در بازي برابر پرسپوليس نيز تنها نخواهيم بود و طرفداران خونگرم سپيدرود در اين مسابقه هم از ما حمايت خواهند كرد.
در رقابت هاي فوتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور كه با حضور 16 تيم در يك گروه به صورت دوره اي و رفت و برگشت برگزار مي شود؛ تا پابان هفته ششم ، تيم پرسپوليس با كسب 12 امتياز در مكان دوم و تيم سپيدرود رشت با كسب 2 امتياز در انتهاي جدول رده بندي اين دوره از رقابت ها قرار دارند.
7285/2007

سرخط اخبار استان‌ها