۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۴۱
کد خبر: 85480233
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۴ محور مسدود شده در خراسان رضوی بازگشایی شد

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۴۱
کد خبر: 85480233
۴۴ محور مسدود شده در خراسان رضوی بازگشایی شد

مشهد-ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: از ۵۲ راه اصلی، فرعی و روستایی که در استان بر اثر سیلاب مسدود شده بود، تاکنون ۴۴ محور با تلاش راهداران بازگشایی شده است.

جعفر شهامت روز جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود: محور روستایی محسن آباد در شهرستان چناران، راه روستایی تیرگان و محور فرعی درگز – کلات در شهر درگز، راه های روستایی شوریجه سفلی و چاله زرد در سرخس، راه روستایی حسین آباد و فرعی چخماق – کله منار در شهرستان فریمان و محور فرعی کاشمر – نیشابور در شهرستان کاشمر تا برقراری ایمنی کامل همچنان مسدود می‌باشد.

وی در خصوص انسداد و استفاده موقت از راه انحرافی در بعضی از محورهای روستایی بیان داشت: راه های روستایی سلطان آباد نمک در بخش احمدآباد، شلگرد در طرقبه شاندیز و شورقلعه در حوزه سرخس با ایجاد راه انحرافی در این مناطق قابل تردد شده است.

شهامت تاکید کرد: کاربران جاده ای و مسافرین محترم جهت کسب اطلاع از آخرین شرایط ترافیکی و جوی محورها و همچنین اطلاع از انسدادها و یا محدویت های احتمالی موجود در سطح راه های استان می توانند در هر ساعت شبانه روز با شماره تلفن گویای ۱۴۱ تماس حاصل فرمایند.

بر اساس آخرین گزارش ها، سیل روز چهارشنبه در استان خراسان رضوی تاکنون هشت فوتی داشته است که پنج نفر آنان در شهرستان مشهد و ۲ نفر دیگر نیز در فریمان و یک نفر در روستای «سرغایه» جان باخته‌اند.

بر اساس اعلام هواشناسی خراسان رضوی از روز سه‌شنبه سامانه بارشی پرقدرتی در استان فعال شد، این سامانه تا اوایل هفته آینده بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق و صاعقه، بارش تگرگ توام با وزش باد شدید و آبگرفتگی، رواناب و سیلاب را در پی دارد.

هواشناسی خراسان رضوی همچنین نسبت به بارش تگرگ، کاهش نسبی دما و امکان اختلال در سیستم حمل و نقل استان در این فاصله زمانی هشدار داده است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha