۹ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۱۹
کد خبر: 82286886
T T
۰ نفر
تاكيد رئيس عقيدتي لشگر 30 بر توجه به امور فرهنگي در ارتش

گرگان - ايرنا - رئيس سازمان عقيدتي سياسي لشگر 30 پياده گرگان بر توجه بخش هاي مختلف ارتش جمهوري اسلامي ايران در كنار امور نظامي به مسائل فرهنگي و توسعه فرهنگ انقلابي تاكيد كرد و گفت: امروز تمامي اركان ارتش بر اين امر مهم واقف هستند.

به گزارش روز يكشنبه ايرنا حجت الاسلام غلامرضا الله قلي در حاشيه بازديد از نمايشگاه كتاب گلستان اظهارداشت: در جهت تحقق اين امر انجمن انديشه و قلم در راستاي توسعه فرهنگ مطالعه از سوي سازمان مركزي عقيدتي سياسي راه اندازي شد وتاكنون اقدام به چاپ و نشر كتاب و مقالات بسياري كرده است كه برخي از اين آثار متعلق به نيروهاي لشگر 30 گرگان مي باشد.
وي همچنين در خصوص عصر تكنولوژي و پيامدهاي آن گفت: در اين عصر، نرم افزارهاي جديد براي جايگزيني فرهنگ كتاب و كتابخواني به بازار آمده است، اما هنوز بسياري از افراد به كتاب و مطالعه اهميت مي دهند و استقبال از اين گونه نمايشگاه ها نشان دهنده همراهي و آشتي مجدد مردم با فرهنگ مطالعه مكتوب است.
الله قلي در ادامه بر بيان برخي مخاطرات فضاي مجازي و آسيب هاي آن براي جوانان و خانواده ها تاكيد كرد و گفت: براي كاهش اين هزينه ها و صدمات بايد توسعه مطالعه و كتابخواني همواره مد نظر باشد.
به گزارش ايرنا دهمين نمايشگاه كتاب گلستان با حضور 500 ناشر از سراسر كشور از 4 تا 9آبان ماه در دو نوبت صبح و عصر در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي استان در كيلومتر 5 جاده گرگان - آق قلا داير است.
3014/1648
خبرنگار: مجيد ميهن دوست ** انتشار : پري سالارنيا
اخبار لحظه به لحظه را در كانال تلگرامي «اخبار ايرنا گلستان» دنبال كنيد. irnagorgan@

سرخط اخبار استان‌ها