شهرداری گرگان بازی اول فینال را واگذار کرد+ فیلم

گرگان- ایرنا- اولین مسابقه فینال لیگ برتر بسکتبال، جمعه شب بین‌ ۲ تیم شهرداری گرگان و طبیعت اسلامشهر برگزار شد و در نهایت با برتری طبیعت به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا در این مسابقه که به میزبانی گرگانی‌ها در سالن امام خمینی (ره) برگزار گردید، تیم طبیعت موفق شد در حضور بیش از چهار هزار تماشاگر گرگانی، با نتیجه ۸۶ بر ۷۹ به پیروزی برسد.

سیدمصطفی هاشمی سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در ابتدای این مسابقه، خشایار علی‌اکبری، ویلیام چری، نوید رضایی‌فر، ارسلان کاظمی و سالار منجی را به عنوان بازیکنان آغاز کننده به میدان فرستاد.

شاگردان مهران شاهین‌طبع سرمربی تیم طبیعت اسلامشهر هم ابتدای بازی با ترکیب محمد شهریان، جردن استیونز، سعید داورپناه، نیکولا دراگوویچ و آرمان زنگنه وارد زمین شدند.

بازیکنان تیم طبیعت در کوارتر اول هفت پرتاب سه امتیازی موفق داشتند و توانستند این زمان از بازی را با حساب ۲۸ بر ۱۵ به سود خود به پایان برسانند.

در کوارتر دوم محمدسینا واحدی، امیرعلی قلی‌زاده، ویلیام چری، ارسلان کاظمی و سالار منجی وارد زمین شدند.

اشکان جعفری، جردن استیونز، سعید داورپناه، نیکولا دراگوویچ و آرمان زنگنه در کوارتر دوم بازیکنان آغاز کننده تیم طبیعت اسلامشهر بودند.

گرگانی‌ها در این کوارتر با پرتاب‌های موفق و تشویق بی‌امان تماشاگران توانستند با حساب ۳۰ به ۱۵ به پیروزی برسند تا در مجموع ۲ کواتر و پایان نیمه اول، تابلوی امتیازات را ۴۵ بر ۲۳ به سود خود کنند و به رختکن بروند.

محمدسینا واحدی، ویلیام چری، نوید رضایی‌فر، ارسلان کاظمی و محمد یوسف‌وند در ابتدای کوارتر سوم با اندیشه‌های هاشمی برای تیم گرگان به میدان آمدند و شاهین‌طبع هم در مقابل این بازیکنان، شاگردان خود را با ترکیب محمد شهریان، جردم استیونز،‌ سعید داورپناه، نیکولا دراگوویچ و آرمان زنگنه به میدان فرستاد و توانست با تعویض‌ها مکرر و تغییر تاکیک با حساب ۱۹ به ۱۴ به پیروزی برسد.

هاشمی در کوارتر چهارم محمدسینا واحدی، ویلیام چری، امیرعلی قلی‌زاده، ارسلان کاظمی و محمد یوسف‌وند را به عنوان آغاز کننده برای تیم شهرداری گرگان به زمین فرستاد و شاهین‌طبع هم برای اجرا شدن تفکراتش در ابتدای این کوارتر به ترکیب محمد شهریان، اشکان جعفری، جردن استیونز، نیکولا دراگوویچ و حسن علی‌اکبری اعتماد کرد.

شاگردان شاهین‌طبع هم که بازی را پا به پای شاگردان هاشمی بالا آمده بودند، در نهایت با نتیجه ۲۴ بر ۲۰ کوارتر چهارم را به سود خود رقم زدند تا در نهایت تیم طبیعت با حساب ۸۶ بر ۷۹ پیروز این مسابقه باشد.

این مسابقه حساس را شهرام کرمی به عنوان سرداور به همراه جواد مرادی و رامین فتحی به عنوان داور اول و دوم قضاوت کرد که امیرحسین واحدپور ناظر داوری و محمد متین نماینده فدراسیون در این مسابقه بودند.

همچنین فریدون سلیمانیان و نادر باقری به عنوان نماینده سازمان لیگ برای نظارت بر لین مسابقه حضور داشتند.

جردن استیونز بازیکن تیم طبیعت در این بازی با کسب ۳۱ امتیاز و اثرگذاری ۱۹، امتیازآورترین و موثرترین بازیکن شناخته شد و نیکولا دراگوویچ دیگر بازیکن همین تیم با ۱۳ امتیاز و ۱۰ ریباند عنوان بازیکن «دبل دبل» را به خود اختصاص داد و دراگوویچ هم در این مسابقه اثرگذاری ۱۹ را به نام خود ثبت کرد.

ویلیام چری بازیکن تیم شهرداری هم در این مسابقه با ۲۳ امتیاز و اثرگذاری ۱۸، امتیازآورترین و موثرترین بازیکن تیم خودش شد.

مسابقه سری فینال لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در فصل ۱۴۰۳ - ۱۴۰۲ به صورت سه از پنج برگزار می‌شود و هر تیمی که بتواند سه پیروزی کسب کند، قهرمان این فصل خواهد شد.

مسابقه دوم ۲ تیم روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت در همین سالن برگزار خواهد شد.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان برای پنجمین سال متوالی، فینال لیگ برتر را تجربه می‌کند که در چهار فینال لیگ ‌های پیشین ابتدا به مقام نایب قهرمانی دست یافت و سه دوره متوالی هم قهرمان شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha