۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۹:۴۴
کد خبر: 83309752
T T
۰ نفر

سارق حرفه اي ساختمان هاي نيمه تمام در شوط دستگير شد

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۹:۴۴
کد خبر: 83309752
سارق حرفه اي ساختمان هاي نيمه تمام در شوط دستگير شد

اروميه - ايرنا - فرمانده انتظامي شوط گفت: سارق حرفه اي ساختمان هاي نيمه تمام در اين شهرستان دستگير شد و به 11 فقره سرقت اعتراف كرد.

سرهنگ ايوب فكري روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: در پي وقوع چندين فقره سرقت از ساختمان هاي نيمه تمام در شوط، رسيدگي به موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت.
وي اضافه كرد: ماموران با انجام كارهاي اطلاعاتي نامحسوس موفق شدند سارق را شناسايي و او را حين سرقت از ساختمان نيمه تمام دستگير كنند.
وي بيان كرد: متهم در بازجويي هاي پليسي به 11 فقره سرقت از ساختمان هاي نيمه تمام با استفاده از يك دستگاه خودرو سواري پرايد اعتراف كرد.
فرمانده انتظامي شوط ادامه داد: ماموران در بازرسي از مخفيگاه متهم، مقدار زيادي كابل و سيم برق و ابزارآلات و مصالح ساختماني سرقتي كشف و ضبط شد.
سرهنگ فكري گفت: در اين راستا يك دستگاه خودرو پرايد كه در امر سرقت مورد استفاده قرار مي گرفت، توقيف و يك متهم نيز دستگير شد.
وي افزود: متهم پس از تشكيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل قانوني تحويل مقام قضايي شد.
به گزارش ايرنا به نقل از فرمانده انتظامي آذربايجان غربي مقابله با سرقت، مقابله با كالاي قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاري ها و بد اخلاقي هاي اجتماعي و كاهش تصادف ها از اولويت هاي پنج گانه نيروي انتظامي اين استان در سال جاري است.
6009/2093

سرخط اخبار استان‌ها