۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۴:۳۶
کد خبر: 83307588
T T
۰ نفر

320 زندانی جرائم غیرعمد كردستان چشم انتظار خیران هستند

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۴:۳۶
کد خبر: 83307588
320 زندانی جرائم غیرعمد كردستان چشم انتظار خیران هستند

سنندج - ایرنا - مدیركل زندان های كردستان گفت: 320 زندانی جرائم غیرعمد این استان برای رهایی از حبس نیازمند كمك خیران هستند.

اسحاق ابراهیمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینكه این مددجویان با پرداخت 450 میلیارد ریال جریمه می توانند آزاد شوند اظهار داشت: این اداره كل در نظر دارد برای تامین این مبلغ 11 جشن گلریزان در ماه مبارك رمضان در استان برگزار كند.
وی اضافه كرد: هدف از برگزاری جشن های گلریزان، كمك به آزادی زندانیانی است كه به دلیل جرائم غیرعمد همچون بدهكاری مالی، تصادف، مهریه و نفقه در زندان به سر می برند.
ابراهیمی گفت: مردم نوع دوست كردستان هرساله با حضور خود در جشن های گلریزان، زمینه آزادی تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد را فراهم می كنند و انتظار می رود امسال نیز با نیز حضور گسترده خود نویدبخش آزادی تعدادی از زندانیان باشند.
مدیركل زندان های كردستان و نائب رئیس هیأت امنای ستاد دیه استان افزود: تدابیر لازم از سوی ستاد دیه در نقاط مختلف استان برای برگزاری جشن های گلریزان صورت گرفته است.
وی اظهار داشت: این جشن 22 اردیبهشت در سریش آباد، 24 اردیبهشت در كامیاران، 29 اردیبهشت در بیجار و دیواندره، 30 اردیبهشت در مریوان، بانه و قروه، یك خرداد در سقز و سنندج، 6 خرداد در دهگلان و 9 خرداد در دلبران برگزار می شود.
6108 / 3034

سرخط اخبار استان‌ها