۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۸:۳۵
کد خبر: 83300983
T T
۰ نفر

بازي مرگ و زندگي سپيدرود در مسجد سليمان

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۸:۳۵
کد خبر: 83300983
بازي مرگ و زندگي سپيدرود در مسجد سليمان

رشت - ايرنا - تيم فوتبال سپيدرود رشت در ديداري بسيار حساس و مهم بايد در مسجد سليمان به مصاف تيم نفت اين شهر برود كه به نوعي اين ديدار براي سرخپوشان رشتي بازي مرگ و زندگي است.

به گزارش روز جمعه خبرنگار ايرنا، سپيدرودي ها در هفته بيست و هشتم رقايت هاي ليگ برتر كشور بايد در يك ديدار مهم و حساس خارج از خانه عصر امروز رو در روي تيم نفت مسجد سليمان قرار گيرد كه اين ديدار به نوعي يك بازي شش امتيازي محسوب مي شود.
با توجه به شرايط سپيدرود و نفت مسجد سليمان در جدول رده بندي، يكي از اين دو تيم گزينه سقوط از رقابت هاي ليگ برتر محسوب مي شوند تا به همراه تيم استقلال خوزستان، فصل آينده بازي هاي خود را در ليگ دسته يك دنبال كنند.
با توجه به اين امر، اين ديدار براي هر دو تيم بازي حيثيتي و به نوعي بازي مرگ و زندگي محسوب مي شود چون تيم پيروز اين مسابقه تا حد زيادي مي تواند حضورش را در ليگ برتر مسجل كند و به همين دليل، بازي هاي حساس رو در رو با عنوان بازي هاي شش امتيازي خوانده مي شوند اين در حاليست كه هم اينك در جدول رده بندي تيم مسجد سليمان با يك امتياز اختلاف بالاتر از سپيدرود رشت قرار دارد و در مقابل اين تيم نيز در يك ديدار خانگي به مصاف حريفش مي رود كه اين امر تا حد زيادي وضعيت سپيدرود را در اين مسابقه مشكل مي كند.
اما سرخپوشان رشتي براي اينكه شانس خود را براي ماندن در ليگ برتر افزايش دهند، بايد در اين بازي خارج از خانه امتياز كسب كنند و يا حتي به پيروزي برسند تا با پيروزي در آخرين ديدار خانگي خود كه برابر نساجي انجام مي دهند، در رقابت هاي ليگ برتر ماندگار شوند.
تاكنون تيم فوتبال سپيدرود بازي هاي مهمي را پشت سر گذاشته اما به طور حتم مسئولان ، كادرفني و حتي بازيكنان اين تيم واقفند كه ديدار آنان برابر نفت مسجد سليمان فراتر از يك بازي است چون پيروزي و يا شكست در اين ديدار، دو سرنوشت متفاوت را رقم خواهد زد.
تيم فوتبال سپيدرود رشت فقط در صورت كسب پيروزي مي تواند بالاتر از نفت مسجد سليمان در جدول رده بندي قرار گيرد وگرنه كسب نتيجه مساوي نيز باعث مي شود تا اين تيم پايين تر از نفت مسجد سليمان در جدول قرار داشته باشد.
اما تيم فوتبال نفت مسحد سليمان نيز وضعيت مشابهي همچون سپيدرود رشت دارد و اين تيم نيز به جز بازي رو در رو با سرخپوشان رشتي ، در دو بازي پاياني خود، دو ديدار سخت را بايد برگزار كند؛ اين تيم در هفته بيست و نهم رقابت هاي ليگ برتر بايد در يك ديدار خارج از خانه برابر تيم قدرتمند پيكان قرار گيرد و در ديدار پاياني نيز بايد در مسجد سليمان ميزبان ذوب آهن و ياران عليرضا منصوريان قرار گيرد، به طور حتم اين دو ديدار و كسب امتياز در اين بازي ها ، براي تيم نفت مسجد سليمان نيز بسيار مشكل است و به همين دليل اين تيم مترصد پيروزي برابر سپيدرود رشت است تا با روحيه مناسب در دو بازي پاياني خود به ميدان برود.
با توجه به شرايط موجود دو تيم در جدول رده بندي و همچنين دو ديدار پاياني آنان تا خاتمه مسابقات ليگ برتر ، بازي تيم هاي سپيدرود و نفت مسجد سليمان بازي ويژه اي محسوب مي شود چون پيروزي در اين بازي، تا حدي خيال تيم برنده را براي ماندن در ليگ برتر راحت خواهد كرد.
تا پايان هفته بيست و هفتم رقابت هاي ليگ برتر كشور كه با حضور 16 تيم در حال برگزاري است، تيم نفت مسجد سليمان با 20 امتياز در مكان چهاردهم و تيم سپيدرود رشت با 19 امتياز در مكان پانزدهم جدول رده بندي قرار دارند، تيم استقلال خوزستان نيز با 28 بازي و 12 امتياز در انتهاي جدول است و به رقابت هاي ليگ دسته اول سقوط كرد.
7285 / 2007

سرخط اخبار استان‌ها