۲۸ فروردین ۱۳۹۸، ۱۸:۴۸
کد خبر: 83282686
T T
۰ نفر

30 جوان موفق دستگاه هاي اجرايي مهريز تجليل شدند

۲۸ فروردین ۱۳۹۸، ۱۸:۴۸
کد خبر: 83282686
30 جوان موفق دستگاه هاي اجرايي مهريز تجليل شدند

يزد - ايرنا - به مناسبت ميلاد حضرت علي اكبر (ع) و روزجوان روز چهارشنبه در جلسه اي با حضور جمعي از مسئولان، 30 جوان موفق رشته هاي فرهنگي، هنري، علمي و ورزشي دستگاه هاي اجرايي مهريز تجليل شدند.

به گزارش ايرنا، در اين مراسم كه در سالن فرمانداري برگزار شد مديركل ورزش و جوانان يزد به بيانيه گام دوم انقلاب اسلامي توسط مقام معظم رهبري اشاره كرد و افزود: محور برنامه هاي نظام، انقلاب و دولت توجه به نيازها و مطالبات جوانان است.
مسعود شريعتي افزود: در اين بيانيه به اهميت موضوع جوانان و استفاده از ظرفيت هاي آنها تاكيد شده بنابراين بايد تمام مردم و مسئولان در كنار هم براي رسيدگي به اين قشر آينده ساز عنايت خاص داشته باشند.
مديركل ورزش و جوانان يزد به اهميت ايجاد تشكل هاي جوانان و واگذاري امور مختلف به آنها به عنوان يك مسئله مهم اشاره كرد و بيان داشت: حضور جوانان در فعاليت هاي اجتماعي تحول آفرين و مورد تاكيد دولت است.
شريعتي در ادامه فعاليت ستادهاي ساماندهي امور جوانان با حضور مسئولان دستگاه هاي اجرايي و جامعه هدف را جزو اولويت هاي اين اداره كل در استان ذكر كرد .
وي همچنبن به مهمترين نياز جوانان شامل اشتغال، ازدواج و مسكن اشاره كرد كه براي تحقق آنها بايد خيران و بخش خصوصي در كنار برنامه هاي جدي دولت وارد عرصه كار و اقدام موثر شوند.
در ادامه فرماندار مهريز با تبريك ميلاد حضرت علي اكبر (ع) به اهميت شناخت اين جوان قهرمان دشت نينوا و پيروي از سيره ايشان توسط نسل جوان انقلابي تاكيد كرد.
رضا زارع زاده افزود: نسل جوان با حركت در مسير ارزش هاي ديني و معرفتي و تحصيل علم و دانش بايد روز به روز به قله هاي عزت و سعادت برسد و اين به همت و تلاش زياد نياز دارد.
اين مسئول به جلب مشاركت جوانان در فعاليت هاي مختلف فرهنگي، هنري و ورزشي در شهرستان و تقويت تشكل هاي موثر در اين حوزه تاكيد كرد.
زارع زاده مهريزي همچنين ضرورت برنامه ريزي براي موفقيت جوانان منطقه در رشته هاي مختلف با همكاري دستگاه هاي اجرايي، خانواده ها و مردم را خواستار شد.
رئيس اداره ورزش و جوانان مهريز گفت: به مناسبت هفته جوان افرون بر 50 برنامه متنوع فرهنگي و ورزشي با همكاري جامعه هدف و دستگاه ها در منطقه برگزار مي شود.
عليرضا محمدي خرم دشتي افزود: اين برنامه ها بر اساس نياز جوانان و براي نشان دادن ظرفيت هاي آنها پيش بيني شده و قطعا نقش مهمي در معرفي استعدادهاي موجود دارد.
وي تصريح كرد: هم اكنون 2 تشكل جوانان در مهريز فعال است و تا هفته هاي آينده 2 تشكل ديگر در امور فرهنگي و هنري در اين شهرستان راه اندازي مي شود.
درادامه رئيس اداره تبليغات اسلامي مهريز به اهميت تبيين درست بيانيه گام دوم انقلاب اسلامي اشاره كرد و از مردم و مسئولان خواست با همكاري هم براي حل نيازهاي نسل جوان بكوشند.
حجت الاسلام محمدعلي متوسل افزود: ايجاد اشتغال براي جوانان بايد در اولويت اقدام مسئولان اجرايي قرار گيرد و اگر اين موضوع مهم محقق شود از بسياري آسيب ها جلوگيري مي شود.
وي همچنين به تهاجم فرهنگي دشمنان عليه نسل جوان پرداخت كه تمام ارزش ها و مباني ديني مردم و جوانان كشور را نشانه رفته و براي خنثي كردن كردن آن به همت جمعي و تلاش گروهي نياز است.
ميلاد حضرت علي اكبر (ع) به عنوان روز جوان نامگذاري شده است.
مركز شهرستان 55 هزار نفري مهرير در 30 كيلومتري جنوب شهر يزد قرار دارد.
7536/6197

سرخط اخبار استان‌ها