۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۷:۳۶
کد خبر: 85480369
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جشن زیر سایه خورشید در یزد برگزار شد

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۷:۳۶
کد خبر: 85480369
جشن زیر سایه خورشید در یزد برگزار شد

یزد - ایرنا - هفدهمین جشنواره زیر سایه خورشید، جمعه شب با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار و خادمان حرم رضوی در صحن آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد برگزار شد.

به گزارش ایرنا ، در این مراسم معنوی برنامه‌های متنوع فرهنگی توسط خادمان حرم رضوی و سخنرانی در خصوص فضایل و مناقب حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) انجام شد.

حجت‌الاسلام " مهدی مهدوی نژاد " مسئول هیات انصار ولایت و کانون جوانان رضوی یزد با تبریک دهه کرامت در فضایل و مناقب حضرت امام رضا (ع) از همکاری و مشارکت مردم در مراسم قدردانی کرد.

همچنین در ادامه توسط خادمان برنامه مولودی خوانی و مدیحه سرایی در فضیلت حضرت امام رضا (ع) اجرا شد و گروه سرود ولایت یزد نیز به اجرای برنامه پرداخت که مورد اقبال مردم قرار گرفت.

به اهتزاز در آوردن پرچم آستان مقدس امام رضا (ع) توسط خادمان رضوی و همچنین قرائت صلوات و زیارت خاصه این امام همام با همراهی شرکت کنندگان در مراسم از دیگر بخش‌های اصلی بود.

جشن زیر سایه خورشید در یزد برگزار شد

ترویج زیارت از راه دور حضرات معصومین (ع) به عنوان یکی از معارف شیعه، ایجاد فضای معنوی حرم رضوی درهمه شهرهای ایران، حضور خادمان و پرچم آستان مقدس رضوی در قالب طرح بوی پیراهن یوسف در شهرهای مختلف و خدمات ‌رسانی به محرومین از جمله اهداف و برنامه های جشنواره زیر سایه خورشید است.

در دهه کرامت امسال ۱۷ نفر از خادمان رضوی میهمان استان یزد هستند که به مناطق مختلف اعزام شدند.

امسال بیش از ۲۰۰ ویژه برنامه در قالب جشنواره زیر سایه خورشید در استان برگزار شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha