تیم فوتبال چادرملو اردکان یزد در مقابل آلومینیوم اراک تن به شکست داد + فیلم

یزد- ایرنا- تیم فوتبال چادرملو اردکان یزد در دیداری خانگی در جام حذفی در مقابل آلومینیوم اراک یک بر صفر شکست خورد.

به گزارش ایرنا، این مسابقه پنجشنبه شب در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های فوتبال جام حذفی قهرمانی باشگاه‌های کشور با حضور بیش از ۱۰ هزار تماشاگر در استادیوم شهید نصیری یزد برگزار شد.

در این مسابقه ۲ تیم در وقت‌های قانونی به نتیجه مساوی بدون گل دست یافتند و در دقیقه ۱۱۹ از وقت دوم اضافه " رضا جبیره" تنها گل تیم آلومینیوم اراک را به ثمر رساند و این تیم به مرحله نیمه نهایی جام حذفی صعود کرد.

بعد از ۱۸ سال ورزشگاه شهید نصیری و تماشاگران یزدی در زیر باران شاهد حضور یک تیم لیگ برتری در مجموعه شهید نصیری بودند که در طول دیدار با تشویق‌های خود فضای خوبی را ایجاد کردند.

مسابقه ۲ تیم فوتبال چادرملو اردکان یزد و آلومینیوم اراک را ایمان کهیش با کمک‌ها محسن سلطانی و محمد هاشمی نسب قضاوت کردند و ناظر داوری نیز حمید نظری بود.

حضور بیش از ۲۰۰ تماشاگر از اراک در طول مسابقه و تشویق‌های بی امان آنان برای پیروزی میهمان قابل توجه بود و همچنین قبل از بازی از سرمربی تیم آلومینیوم توسط هیات فوتبال استان یزد تجلیل شد.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارند و این استان با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی دارد.

تیم چادرملو اردکان تنها نماینده فوتبال یزد در لیگ آزادگان است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha