معاون استاندار: ضعف اطلاع‌رسانی در ادارات و ارگان‌های یزد باید اصلاح شود

یزد-ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: وظیفه اصلی روابط عمومی ها اطلاع رسانی اقدامات انجام شده است اما ضعف اطلاع رسانی ادارات یزد در دولت سیزدهم کاملا مشهود است و باید اصلاح شود .

به گزارش ایرنا، علی اکبر عزیزی، روز پنجشنبه در جمع کارشناسان و مدیران روابط عمومی های استان افزود: زحماتی که مدیران دولت سیزدهم در بخش خصوصی و دولتی می کشند غیر قابل انکار و بسیار زیاد است اما باید به طریقی به اطلاع مردم رسانده شود و بخشی از سلب اعتماد مردم به دلیل عدم اطلاع از فعالیت های انجام شده است.

وی ادامه داد: بیش از ۲ سال و نیم از دولت سیزدهم گذشت و همواره سعی کرده ایم در مناسبت های مختلف در جمع مردم حضور داشته باشیم و با حضور استاندار جلسات متعدد با اقشار مختلف برگزار شد و بدون واسطه و به صورت مستقیم حرف های خود را گفتند و شنیدیم و برای برطرف کردن مشکلات تلاش شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد گفت: هر چند اقدامات خوبی در روابط عمومی ها صورت گرفته اما هنوز در برخی ادارات و فرمانداری ها ضعف هایی وحود دارد که باید رفع شود و حفظ جایگاه خدمتی و شان روابط عمومی ها بستگی به عملکرد خود شما فعالین این عرصه دارد و عملکرد خوب باعث می شود مدیر نیز از روابط عمومی حمایت بیشتری داشته باشد.

عزیزی ادامه داد: البته در این حوزه مدیران و فرمانداران نیز ضعف دارند و هنوز جایگاه روابط عمومی را به درستی درک نکرده اند و روابط عمومی عکاس شخصی مدیر نیست و در دولت سیزدهم عکاس خصوصی و شو نمی خواهیم و توقع داریم اقدامات انجام شده بیان شود و این مطلب بارها به صورت شفاف به مدیران گفته شده است.

علی صالحی، مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد نیز در این نشست گفت:فعالیت شورای هماهنگی روابط عمومی های استان به دلیل جابجایی و تغییراتی که صورت گرفت متوقف شده بود و در تدارک برگزاری انتخابات هیئت رییسه هستیم و خرداد ماه سال جاری برای انتخاب هیئت رییسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی استان یزد برگزار می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha