۱۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۳:۱۸
کد خبر: 83261753
T T
۰ نفر
راه هاي سنقر باز اما تردد در گردنه ها با زنجيرچرخ امكان دارد

كرمانشاه- ايرنا- مديركل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان كرمانشاه با اشاره به انتشار خبرهاي مبني بر بسته بودن راه هاي شهرستان سنقر و كليائي گفت: راه مسدود در اين شهرستان نداريم و همه راه ها باز است.

فريبرز كرمي روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا با بيان اينكه بنده به عنوان نماينده ستاد مديريت بحران استان كرمانشاه اكنون در سنقر و كليائي مستقر هستم، افزود: در اين شهرستان جاري شدن سيل نداشتيم و تنها شاهد برف هستيم.
او گفت: عوامل راهداري از زمان شروع بارش برف در اين شهرستان مشغول نمك پاشي و گشت زني براي جلوگيري از مسدود شدن راه ها هستند.
مديركل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان كرمانشاه ادامه داد: تمام راه هاي شهرستان سنقر و كليائي اكنون باز است اما تردد در گردنه ها تنها با زنجير چرخ امكان پذير است.
كرمي با بيان اينكه اكيپ هاي راهداري به صورت شبانه روزي در سطح جاده ها در حال گشت زني هستند، افزود: همه امكانات، تجهيزات و عوامل راهداري استان براي جلوگيري از مسدود شدن راه ها بسيج شده است.
سنقر و كليايي با 82 هزار نفر جمعيت در فاصله 85 كيلومتري شمال شرق كرمانشاه واقع شده است.
يك سامانه بارشي قوي از يكشنبه شب وارد آسمان استان كرمانشاه شده كه سبب آبگرفتگي‌هاي گسترده در سطح استان و ريزش كوه در برخي محورهاي اصلي شده است.
به گزارش سازمان هواشناسي، شدت بارش‌ها تا پايان روز دوشنبه ادامه دارد.
3033/8066

سرخط اخبار استان‌ها