۴ فروردین ۱۳۹۸، ۱۲:۵۶
کد خبر: 83252752
T T
۰ نفر
مردم قدرشناس نيروي انتظامي باشند

قم- ايرنا- توليت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با تأكيد براينكه مردم بايد قدرشناس نيروي انتظامي باشند، مطرح كرد: ناجا راحتي و آسايش را در ايام نوروز بر خود ممنوع كردند تا مردم در آرامش و آسايش باشند به همين علت مورد عنايت خداوند متعال خواهند بود.

به گزارش ايرنا از پايگاه خبري آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، آيت‌الله سيد محمد سعيدي، روز يكشنبه در ديدار فرمانده نيروي انتظامي ، رئيس پليس راهور و جمعي از مسئولين انتظامي كشوري و استاني افزود: حفظ و ايجاد امنيت در مقابل حركات و دشمني‌هايي كه چشم ديدن امنيت و آرامش را در ايران ندارند، كار بسيار سختي است و نيروي انتظامي در طول اين سال‌ها متحمل سختي‌ها و ناملايت هاي زياد شده است.
وي ادامه داد: نيروي انتظامي ازجمله نيروهاي تأثيرگذار در جامعه است كه سخت‌ترين كارها را بر دوش دارد و برخي از دشمنان داخلي و خارجي نمي‌خواهند امنيت در كشور برقرار باشد.
آيت الله سعيدي بابيان اينكه صبوري نيروي انتظامي قابل‌تقدير است، گفت: مردم اهانت به نيروي انتظامي را نمي‌پذيرند، چرا كه برخي از شخصيت‌ها و عناوين ازجمله مراجع تقليد، سپاه پاسداران و نيروي انتظامي از يك جايگاه خاص برخوردار هستند.
وي خاطرنشان كرد: فتنه دراويش در تهران، براي عموم ملت سخت بود، هرچند وقار و صبوري نيروي انتظامي براي مردم به‌ خوبي قابل ‌مشاهده بود؛ در اين‌گونه موارد دستگاه‌هاي مربوطه بايد به‌صورت قاطع اقدامات لازم را براي ريشه‌كن كردن فتنه‌گران دنبال كنند.
وي دربخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اينكه انقلاب اسلامي نگاه مردم ايران را نسبت به پليس تغيير داد، گفت: اكنون نيز با تدابير رهبر انقلاب اسلامي نيروي انتظامي توانسته به ‌عنوان نيروهايي ولايي خدماتي ويژه را به مردم ارائه دهد كه اين خدمات ذخيره‌اي براي آخرت نيروهاي انتظامي خواهد بود.
7406/ 6133/

سرخط اخبار استان‌ها