۱۸ اسفند ۱۳۹۷، ۰:۱۶
کد خبر: 83236063
T T
۰ نفر
تاكید رئیس جمهوری بر تكریم و رفع مشكلات جامعه ایثارگران است

یاسوج - ایرنا- معاون پارلمانی رئیس جمهوری گفت كه همواره یكی از تاكیدهای مهم شخص رئیس جمهوری به ویژه در سفرهای استانی مقام ها و مسئولان دولت ،دیدار و سركشی از خانواده های معزز شهدا و جانبازان و تكریم جامعه ایثاگران است.

به گزارش ایرنا، حسینعلی امیری جمعه شب در سركشی از خانواده شهید كرامت ایزدپناه در یاسوج مركز كهگیلویه و بویراحمد یادآور شد كه سركشی و دیدار از خانواده های شهدا و ایثارگران امروزه به یك برنامه راهبردی و از روكردهای اساسی دولت تدبیر و امید و شخص رئیس جمهوری تبدیل شده است.
امیری ادامه داد كه سركشی و تكریم خانواده های شهدا و ایثارگران به عنوان یك سنت حسنه اكنون به زیر مجموعه های دولت اعم از وزیران، معاونان رئیس جمهوری ، استانداران و حتی سطوح میانی نظام اداری تعمیم یافته و سرمشقی برای همه مدیران اجرایی شده است.
وی همچنین امنیت، آرامش و عزت امروز جمهوری اسلامی در عرصه های گوناگون را مدیون از خودگذشتگی ها و فداكاری خانواده های معزز شهدا و ایثارگران دانست.
امیری تاكید كرد كه حامل پیام ارادت رئیس جمهوری به خانواده معزز شهید كرامت ایزدپناه و مردم ولایتمدار، وفادار، سلحشور و قدرشناس استان كهگیلویه وبویراحمد هستم.
شهید فرهنگی كرامت ایزدپناه نخستین شهید استان كهگیلویه و بویراحمد در هشت سال دفاع مقدس است.
توجه ویژه و ارایه خدمات امیدبخش به جامعه ایثارگران براساس داده های آماری و احیای بسیاری از حقوق مغفول مانده این قشر به اذعان اعضای این جامعه، از وجوه برجسته اقدام ها و دستاوردهای مهم دولت تدبیر و امید ظرف پنج سال گذشته است.
در راستای اجرای طرح سپاس و سركشی از خانواده های معزز شهدا، جانبازان در طول پنج سال گذشته افزون بر 29 هزار و 433 مورد سركشی از خانواده های شهدا و ایثارگران این استان انجام شده است.
50 درصد جمعیت فعال استان معادل 33 هزار نفر در دوران هشت ساله دفاع مقدس به صورت داوطلبانه به جبهه‌ها اعزام شدند كه 99 درصد رزمندگان این منطقه زیر 30 سال بودند.
كهگیلویه و بویراحمد یك هزار و 880 شهید، 10 هزار جانباز و 317 آزاده سرافراز تقدیم نظام و انقلاب كرده است.
3016/1662

سرخط اخبار استان‌ها