۱۱ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۱۴
کد خبر: 83227743
T T
۰ نفر

سفر مديران كل به ماسال رافع مشكلات مردم باشد

۱۱ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۱۴
کد خبر: 83227743
سفر مديران كل به ماسال رافع مشكلات مردم باشد

رشت - ايرنا - فرماندار شهرستان ماسال از اجراي سفرهاي شهرستاني مديران كل استاني و برگزاري ديدارهاي مردمي آنان براي رفع مشكلات مردم خبر داد.

محمدجواد عامر روز شنبه در گفت وگو با ايرنا بيان كرد: ورود مديران كل به شهرستان بر اساس آيين‌نامه از ساعت هشت تا 17 است كه ديدار مردمي، سركشي از خانواده معظم شهدا و پروژه‌ها را در دستور كاري خود دارند.
وي با بيان اينكه بر اساس دستورالعمل جديد، مسئولان اگر قصد خروج از شهرستان را دارند بايد يك روز قبل به اطلاع فرماندار برسانند، خاطرنشان كرد: تا زماني كه برگه مرخصي مسئولان توسط فرماندار امضا نشود، نمي‌توانند از شهرستان خارج شوند.
عامر با بيان اينكه عيد نوروز نزديك است و بسياري از مردم نگاهشان به دستان پرمهر مسئولان و خيرين است، افزود: جشن نيكوكاري توسط كميته امداد برگزار مي‌شود و انتظار مي رود همه مسئولان و مردمان خير شهرستان در اين برنامه حضور پررنگ داشته باشند.
وي با تاكيد بر لزوم مشخص شدن متولي 14 هتل و 300 خانه كاشانه شهرستان گفت: .در صورتي كه در عيد نوروز امسال شاهد گرانفروشي در زمينه اسكان و نارضايتي مردم باشيم، از ظرفيت تمامي سالن هاي ورزشي شهرستان جهت اسكان مسافران استفاده خواهيم كرد.
فرماندار ماسال با بيان اينكه گشت بسيج محله‌محور در ايام عيدنوروز انجام مي‌شود ،گفت: از 25 اسفند تا 15 فروردين ليست كشيك‌هاي ادارات به معاون فرماندار ارائه شود.
عامر با بيان اينكه هر بانك بايد يك نفر را مسئول خودپرداز كند، تصريح كرد: تمام مرخصي‌ها از 25 اسفند تا 15 فروردين لغو است و رئيس يا معاون اداره بايد در شهرستان حضور داشته باشند.
وي با يادآوري حضور حماسي مردم در جشن چهلمين پيروزي انقلاب گفت: مردم به خاطر نظام و انقلاب در همه عرصه‌هاي حساس كشور حضور پيدا مي‌كنند؛ ما هم بايد خدمتگزار خوبي براي آنان باشيم.
به گزارش ايرنا 26 بهمن ماه سال جاري مصطفي سالاري استاندار گيلان در راستاي اصلاح رفتارهاي اداري، بخشنامه ملاقات عمومي مديران استاني و شهرستاني را ابلاغ كرد.
شهرستان ماسال با دو بخش مركزي و شاندرمن، در 45 كيلومتري غرب مركز استان واقع است.
7296/2007/

سرخط اخبار استان‌ها