۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۰۰
کد خبرنگار: 877
کد خبر: 85481477
T T
۷ نفر

برچسب‌ها

آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی و امدادی در استان اردبیل

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۰۰
کد خبر: 85481477
آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی و امدادی در استان اردبیل

اردبیل_ ایرنا_ معاون امور هماهنگی عمرانی استانداری اردبیل از آماده‌باش دستگاه‌های امدادی، اجرایی و خدماتی این استان در پی هشدارهای هواشناسی مبنی بر تداوم بارش‌ها طی روزهای پیش رو خبر داد.

به گزارش ایرنا ، کمال‌الدین میرجعفریان عصر شنبه در حاشیه جلسه مدیریت بحران استان در محل استانداری اردبیل گفت: در جلسه امروز که با حضور نمایندگان دستگاه‌های امدادی، خدماتی و اجرایی استان برگزار شد، اقدامات دستگاه‌ها بررسی و توصیه‌های لازم ارائه شد.

وی افزود: با توجه به کاهش محسوس دمای هوا و تداوم بارش ها طی روزهای پیش رو مقرر شد تمامی دستگاه‌های اجرایی، خدماتی و امدادی در آماده‌باش کامل باشند و تمامی مرخصی‌ها لغو شود.

معاون عمرانی استاتدار اردبیل ادامه داد: همچنین مقرر شد فرمانداران، جلسه مدیریت میدانی بحران را در شهرستان‌ها تشکیل داده و تمهیدات لازم را برای مقابله با هر حادثه احتمالی اتخاذ کنند.

میرجعفریان افزود: همچنین مقرر شد جمعیت هلال احمر استان تمهیدات لازم از جمله ذخیره‌سازی اقلام مورد نیاز را در شهرستان‌ها انجام دهد.

معاون استاندار اردبیل ادامه داد: طی هفته‌های اخیر شهروندان به هشدارهای هواشناسی توصیه‌های کارشناسان توجه داشته‌اند اما با توجه با بارندگی‌های اخیر و اشباع سطح زمین از آب، احتمال جاری شدن رواناب به ویژه در مسیل‌ها وجود دارد و لازم است شهروندان از هرگونه تردد از مسیل‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند.

وی به دامداران و عشایر استان هم توصیه کرد مراقب احشام خود باشند و مانع ورود احشام در مسیر رودخانه‌ها و مسیل‌ها شوند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha