۷ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۵۵
کد خبر: 83223286
T T
۰ نفر
شناخت صحيح از محتواي رسانه منجر به رشد جامعه مي شود

سنندج - ايرنا - نماينده ولي فقيه در كردستان گفت: شناخت صحيح از محتواي رسانه ها و استفاده درست از اين ابزار منجر به رشد و تعالي و حل مشكلات در جامعه مي شود.

به گزارش خبرنگار ايرنا، آيت الله سيدمحمد حسيني شاهرودي روز سه شنبه در همايش و كارگاه آموزشي سواد رسانه اي كه با موضوع فضاي مجازي سالم، مفيد و ايمن در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: از آنجا كه رسانه شمشير دو لبه است لذا براي شناخت آن نياز به داشتن سواد رسانه اي در جامعه است.
وي اضافه كرد: اگر رسانه و محتواي آن را خوب بشناسيم باعث رشد و تعالي و حل مشكلات جامعه مي شود در غير اين صورت مايه بدبختي، فقر و نابودي خواهد شد.
نماينده ولي فقيه در كردستان افزود: بعد از پيروزي انقلاب اسلامي تاكنون تحريم نقشه نخست و فضاسازي براي ايجاد جنگ رواني طرح دوم و ايجاد شورش برنامه بعدي طراحي شده دشمنان عليه كشورمان بوده است.
آيت الله حسيني شاهرودي يادآور شد: دشمنان در بعد رسانه اي و جنگ رواني تا حدودي موفق عمل كردند به گونه اي كه با وجود مثبت شدن تراز تجاري امسال كشور، همه فكر مي كنند وضعيت اقتصادي جامعه بسيار نامطلوب است.
وي تاكيد كرد: داشتن سواد رسانه براي استفاده صحيح از اطلاعات و مطالب موجود در اين بستر و شناخت مضرات و فوايد آن امري ضروري است.
اين همايش با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار كردستان، مشاور وزراي ارتباطات و فرهنگ و ارشاد اسلامي، معاون اجرايي مركز فناوري اطلاعات و رسانه هاي ديجيتال و مديركل مطالعات و برنامه ريزي رسانه ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در سالن همايش هاي مجتمع فجر سنندج برگزار شد.
در اين همايش پنل حقوقي با حضور معاون دادستان سنندج، يكي از وكلاي عضو كانون وكلاي استان و ستوان يكم حامد گودرزي از پليس فتاي استان برگزار شد.
9936/9102

سرخط اخبار استان‌ها