۲۴ بهمن ۱۳۹۷، ۱۵:۳۷
کد خبر: 83208236
T T
۰ نفر
راه بسته شده زاهدان - بم ناشي از ريزش كوه بازگشايي شد

زاهدان - ايرنا - معاون راهداري اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي سيستان و بلوچستان گفت: محور بسته شده زاهدان- بم ناشي از بقاياي ريزش كوه با تلاش راهداران بازگشايي شد.

منصور ملاشاهي روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: ريزش كوه براثر بارش هاي شديد روز گذشته سبب مختل شدن عبور و مرور در كيلومتر 110 تا 112 محور زاهدان – بم شد.
وي تصريح كرد: با تلاش و حضور به موقع راهداران شهرستان نصرت آباد در محل و جمع آوري قطعات سنگ چند تني از روي جاده اين مسير امروز پاكسازي و عبور و مرور به حالت عادي در آن برقرار شد.
معاون راهداري اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي سيستان و بلوچستان گفت: بارندگي‌ها سبب اختلالاتي در عبور و مرور در محورهاي ارتباطي شمال استان شده بود كه با تلاش شبانه ‌روزي اكيپ ‌هاي راهداري هم اينك تمامي محورهاي شمال استان باز بوده و تردد در آنها امكان پذير است.
ملاشاهي بيان كرد: رانندگاني كه قصد تردد در جاده ها را دارند قبل از سفر از شرايط هوايي نظير بارندگي هاي شديد و طوفان از طريق شماره گيري تلفن گوياي 141 مطمئن شوند.
به گزارش ايرنا بارندگي ها با ورود سامانه بارشي از دوشنبه شب به سيستان و بلوچستان آغاز شد و ديروز شدت گرفت بطوريكه براساس آخرين اطلاعات جمع آوري شده از ايستگاه هاي بارانسنجي سراسر استان بيشترين ميزان بارندگي با 107 ميليمتر از ايستگاه باران سنجي بزمان گزارش شده است.
اين بارندگي ها در جنوب استان سبب بسته شدن تعدادي از راههاي فرعي شد و در برخي روستاها منازل اهالي دچار آبگرفتگي شد.
7316 **6081

سرخط اخبار استان‌ها