غرفه عشایر و روستاهای دوستدار کتاب سیستان و بلوچستان میزبان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شد

زاهدان - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه معاون فرهنگی، از غرفه عشایر و روستاهای دوستدار کتاب سیستان و بلوچستان در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب در تهران بازدید کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: در حاشیه این بازدید، جام انیمیشن شهر سوخته به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون فرهنگی وزارت، به عنوان هدیه یادبود اهدا شد.

علی سرگزی ادامه داد: غرفه های روستای ژاله‌ای از شهرستان زابل و اورنگ از شهرستان نیکشهر به عنوان برگزیده نهمین دوره جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب به مدت چهار روز در محل نمایشگاه بین المللی کتاب تهران دایر بود.
وی افزود: در سومین روز برگزاری غرفه های روستاها و عشایر دوستدار کتاب سیستان و بلوچستان در نمایشگاه بین المللی تهران، با حضور اصحاب فرهنگ و هنر استان مراسم بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی نیز برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: آیین نکوداشت فردوسی با حضور عباس عارف، غلامرضا عمرانی، امیر میر و بدیل رخشانی از مفاخر برجسته استان برگزار و اساتید این حوزه در مباحث شاهنامه و شخصیت فردوسی سخنرانی و در پایان برنامه موسیقی محلی اجرا شد که بازدیدکنندگان از این برنامه استقبال کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha