۲۹ دی ۱۳۹۷، ۱۴:۲۶
کد خبر: 83176258
T T
۰ نفر

سه بانك متخلف استان سمنان محكوم شدند

۲۹ دی ۱۳۹۷، ۱۴:۲۶
کد خبر: 83176258
سه بانك متخلف استان سمنان محكوم شدند

سمنان- ايرنا- مدير كل تعزيرات حكومتي استان سمنان گفت: هفت پرونده بانك ها و موسسه هاي بانكي در تعزيرات حكومتي اين استان تشكيل شد كه سه بانك متخلف شناخته شده و محكوم شدند.

به گزارش ايرنا، رضا محمدي روز شنبه بدون اشاره به اسامي بانك هاي محكوم شده، به خبرنگاران اظهار داشت: دريافت تسهيلات اضافي از مردم دليل تشكيل شدن پرونده عليه بانك ها و موسسه هاي بانكي در تعزيرات حكومتي اين استان بود.
محمدي ادامه داد: 2 ميليارد و 39 ميليون ريال ارزش تخلف در گزارش هاي اوليه بوده است.
وي با بيان اينكه پس از اجراي تشريفات قانوني در شعبه هاي تعزيرات حكومتي، سه بانك متخلف شناخته شد تصريح كرد: اين بانك ها به جزاي نقدي بيش از 621 ميليون ريال، جزاي حدود 508 ميليون ريال در حق شاكي و مبلغ 197 ميليون ريال بابت اخذ درآمد حاصل از تخلفات محكوم شدند.
به گزارش ايرنا، 742 واحد متخلف اقتصادي در 9 ماه ابتدايي سال 97 در اين استان محكوم شدند و اشخاص خاطي به بيش از 21 ميليارد و 222 ميليون ريال جزاي نقدي و ضبط كالا، معدوم كردن كالا و الزام عرضه كالا در شبكه و درج در پرونده محكوم شده اند.
تعزيرات حكومتي در استان سمنان 17 شعبه ثابت در سه حوزه كالا و ارز، قاچاق و بهداشت و درمان، در شهرستان هاي سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار و در شهرستان هاي مهديشهر، ميامي، آرادان و سرخه، شعبه هاي سيار دارد.
9891/7408

سرخط اخبار استان‌ها