۵ تیر ۱۳۹۹، ۱۳:۱۲
کد خبرنگار: 2091
کد خبر: 83833705
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قاچاق و تخلفات ارزی تولیدکنندگان در صدر پرونده‌های تعزیراتی سمنان

سمنان- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان گفت: بیشترین پرونده‌های تشکیل شده در این اداره کل را پرونده‌های مربوط به قاچاق کالا و ارز و قرارداد ارزی تولیدکنندگان تشکیل می‌دهد.

رضا محمدی روز پنجشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته قوه قضاییه در سالن اجتماعات اداره کل دادگستری استان سمنان ابراز داشت:  گران فروشی، تقلب در کسب، امتناع از تحویل خودرو توسط شرکت‌های خودرویی و فقدان پایبندی به قرارداد، در صدر تخلفات ثبت شده از سوی اداره کل تعزیرات حکومتی استان سمنان است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان تصریح کرد: از مجموع هشت‌ هزار و ۲۴۰ پرونده تشکیل شده در این اداره کل، هشت هزار و ۱۸۱ پرونده مختومه و به جریمه نقدی ختم شد.

وی ادامه داد: هشت هزار و ۲۴۰ پرونده در زمینه تخلف‌های صنفی، بهداشتی و قاچاق در این اداره کل در سال ۹۸ تشکیل شد که از این تعداد ۶ هزار و ۵۳۸ پرونده مربوط به کالا و خدمات بود.

محمدی اظهار داشت: میانگین رسیدگی به پرونده‌های تخلف در زمینه کالا و خدمات ۹ روز است و در این مدت با تلاش کارشناسان پرونده منتج به نتیجه می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان خاطرنشان کرد: سه مورد احتکار خودرو به ارزش ۱۴ میلیارد ریال و یک مورد احتکار لوازم خانگی به ارزش ۱۶ میلیارد ریال با تلاش بازرسان در استان سمنان کشف شد.

هفتم تیر ۱۳۶۰ سالروز شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از اعضای حزب جمهوری، به یاد معمار اصلی قانون اساسی و اولین رئیس قوه قضاییه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، روز قوه قضاییه نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha