۲ مهر ۱۳۹۷، ۳:۱۷
کد خبر: 83041888
T T
۰ نفر
الوطن: كابوس موشك هاي حزب الله، اسرائيلي ها را رها نمي كند

تهران - ايرنا - روزنامه 'الوطن' نوشت: اسرائيلي ها با كابوس موشك هاي حزب الله لبنان مي خوابند و بيدار مي شوند.

روزنامه الوطن چاپ مسقط روز يكشنبه نوشت: مسئولان اسرائيلي با چشم به آسمان است مي خوابند و بيدار مي شوند و در اين انديشه اند كه آيا مي توانند موشك هاي حزب الله را بشمارند يا خير، چه برسد به اينكه بخواهند به مقابله با آن ها فكر كنند.
اين روزنامه افزود: سيد حسن نصرالله دبيركل حزب الله لبنان كار را تمام و اعلام كرد كه همه موشك هاي دقيق و غير دقيق را دراختيار دارد و هركاري اسرائيل براي دست يافتن حزب الله به اين موشك ها كرده و مي كند بي فايده است.
به نوشته الوطن؛ اكنون همه نوع موشكي در انبارهاي سلاح حزب الله جمع شده است، اگر نگوييم كه با توجه به بي اعتمادي به دشمن در چند دقيقه آماده شليك هستند.
آيا جنگ هاي مستقيم اسرائيل بويژه برضد لبنان، سخت شده است؟ و اين رژيم به صورت غيرمستقيم به تخريب هرچيز قابل تخريب در سوريه، عراق، ليبي، مصر و حتي يمن مي پردازد؟
همه اين اقدامات تا زماني كه صداي تهديد سيد حسن نصرالله در گوش صهيونيست ها طنين انداز است، نمي تواند آتش درون آن ها را خاموش كند.
او همواره سخناني مي گويد كه سرخوردگي شهرك نشين هاي بي اعتماد به مسئولان اسرائيلي و ناتواني ارتش اين رژيم را افزايش مي دهد.
امام علي (ع) مي فرمايند: 'الدهر يومان، يوم لك و يوم عليك' (دنيا دو روز است يك روز به سود تو و يك روز به ضرر تو) اكنون روزهايي كه بر وفق مراد اسرائيل بود به پايان و روزهاي سخت فرا رسيده است و مسئولان و حاميان آن، بسيار روزها شاهد قدرت گرفتن حزبي بوده اند كه بر تجربه هاي خود افزوده است و تا بن دندان مسلح شده است.
اين حزب نه تنها اكنون با رژيم صهيونيستي توازن قدرت برقرار كرده است بلكه با سلاح هايي كه در اختيار دارد آن را به چالش مي كشد تا در آينده در محاسبات خود اشتباه نكند.
اسرائيل هر چند سال يك تهاجم جديد انجام مي دهد تا از وجود و قدرت خود در دل عرب ها ترس و هراس ايجاد كند.
الوطن نوشت: نصرالله آنچه را كه دارد از موشك هاي دقيق و غيردقيق اعلام كرد و اسرائيلي معناي اين دو كلمه را مي داند و غير از افزايش فشار روحي و جسمي و انفجار از داخل چاره اي ندارد.
شبك**6116**3404
۰ نفر

سرخط اخبار جهان