۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۵:۰۰
کد خبرنگار: 1385
کد خبر: 85474955
T T
۲۲ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

سناتور آمریکایی : اسرائیل از هر بمبی حتی اتمی برای پایان دادن به جنگ استفاده کند

تهران- ایرنا- لیندسی گراهام سناتور جمهوریخواه آمریکایی ضمن مقایسه حمله به غزه با حمله اتمی آمریکا به هیروشیما و ناگازاکی گفت: به اسرائیل هر بمبی را که برای پایان دادن به جنگ نیاز دارد، بدهید.

به گزارش ایرنا، این سناتور ایالت کارولینای جنوبی یکشنبه در مصاحبه با شبکه ان. بی. سی نیوز اظهار کرد: ما وقتی که پس از حمله پرل هاربر با تخریب مواجه شدیم و با آلمان ها و ژاپنی‌ها جنگیدیم، تصمیم گرفتیم که با بمباران هیروشیما و ناگازاکی با سلاح‌های هسته‌ای به جنگ پایان دهیم. این تصمیم درستی بود.

وی افزود: به اسرائیل بمب‌هایی را که برای پایان دادن به جنگ نیاز دارد، بدهید. آنها نباید شکست بخورند.

این سناتور حامی رژیم صهیونیستی گفت: آیا کار صحیحی بود که آمریکا ۲ بمب هسته‌ای روی هیروشیما و ناگازاکی بیندازد و به تهدید وجودی آنها پایان دهد؟ به نظرم بله، این کار درست بود.

گراهام خطاب به رژیم صهیونیستی افزود: هر کاری برای بقا به عنوان یک دولت یهودی انجام بدهید؛ هر کاری که لازم است.

رژیم اشغالگر صهیونیستی جنگ غزه را باخته و حتی پس از ۷ ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

وزارت بهداشت نوار غزه یکشنبه در دویست و نوزدهمین روز از جنگ رژیم صهیونیستی علیه این منطقه اعلام کرد که شمار شهدای فلسطینی به ۳۵ هزار و ۳۴ نفر و تعداد زخمی‌ها به ۷۸ هزار و ۷۵۵ نفر رسیده است.

۲۲ نفر

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha