۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۰:۴۰
کد خبر: 82909835
T T
۰ نفر

كمك به آموزش و پرورش روانسر 50 درصد افزايش يافت

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۰:۴۰
کد خبر: 82909835
كمك به آموزش و پرورش روانسر 50 درصد افزايش يافت

كرمانشاه - ايرنا - مدير آموزش و پرورش روانسر گفت: 2 ميليارد و 220 ميليون ريال كمك و مشاركت مردمي از ابتداي سال تحصيلي جاري تاكنون در مدارس اين شهرستان جمع آوري شده كه نسبت به مدت مشابه سال گذشته 50 درصد رشد نشان مي دهد.

به گزارش ايرنا، عثمان ويسي روز چهارشنبه در آيين گراميداشت هفته معلم و تجليل از آموزگاران و كاركنان دبستان آينده سازان روانسر افزود: در سال تحصيلي جاري از 145 واحد آموزشي شهرستان روانسر، 105 مدرسه انجمن فعال دارد و 734 نفر زن و مرد عضو انجمن اوليا و مربيان هستند.
وي با اشاره به برگزاري 21 دوره آموزش خانواده در مدارس اين شهرستان، تصريح كرد: دوره هاي آموزش خانواده در راستاي آگاه ساختن والدين دانش آموزان نسبت به اهداف آموزشي و و تربيتي نقش مهمي دارد و تاكنون بيش از سه هزار و 150 نفر جلسه در اين كلاس ها شركت كرده اند.
مدير آموزش و پرورش روانسر اظهار كرد: ابتكار انجمن اوليا و مربيان دبستان آينده سازان در برگزاري مراسم سپاس معلم و تقدير از آموزگاران و عوامل اجرايي مدرسه، نماد همدلي و همراهي اوليا با آموزش و پرورش و شايسته تقدير است.
گفتني است برخلاف رويه سال هاي قبل و براي اولين بار در شهرستان روانسر و در اقدامي ابتكاري، اعضاي انجمن اوليا و مربيان دبستان آينده سازان روانسر از آموزگاران و عوامل اجرايي مدرسه قدرداني كردند.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعيت در 60 كيلومتري شمال غربي كرمانشاه قرار دارد.
8066/7455

سرخط اخبار استان‌ها