کاروان مددجویان زیارت اولی زیرپوشش کمیته امداد قصرشیرین به مشهد مقدس اعزام شد

قصرشیرین- ایرنا- یک کاروان متشکل از ۴۰ نفر از مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قصرشیرین امروز سه شنبه به مناسبت دهه کرامت و میلاد با سعادت امام رضا (ع) عازم مشهد مقدس شد.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) قصرشیرین در حاشیه اعزام زائران زیارت اولی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: این مددجویان در قالب طرح شوق زیارت به مشهد مقدس اعزام شدند که این طرح ویژه مددجویان زیارت اولی و افرادی است که سال‌ها آرزوی زیارت حرم رضوی را داشته و به علت مشکلات مالی امکان زیارت نداشته‌اند.

«حمزه شریفی» افزود: اولین دوره اردوهای فرهنگی و زیارتی شوق زیارت کمیته امداد قصرشیرین به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت در سال ۱۴۰۳ برگزار شد که در این قالب، ۴۰ نفر از دختران و زنان سرپرست خانوار زیر پوشش امداد شهرستان قصرشیرین به مشهد مقدس مشرف شده‌اند.

وی اظهار کرد: محور برنامه‌های شوق زیارت، زیارت امام هشتم (ع) و ترویج باورها و اعتقادات مذهبی و برنامه های تربیتی و معنوی است و اردوهای شوق زیارت با کمک‌های خیران و نیکوکاران برگزار می‌شود.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) قصرشیرین گفت: تمام هزینه های اسکان و پذیرایی و ایاب و ذهاب این اردوی یک هفته ای به مبلغ ۲ میلیارد ریال از طرف خیرین نیکوکار تامین شده است.

گفتنی است دهه کرامت ۲۱ اردیبهشت ماه و همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) آغاز می شود.

یک هزار و ۳۴۸ خانوار در شهرستان قصرشیرین زیر پوشش کمیته امداد هستند که در طول سال از خدمات مختلف این نهاد در زمینه های مختلف برخوردارند.

همچنین در قصرشیرین ۷۲ نفر از ایتام و ۱۷۲ نفر در قالب محسنین توسط حامیان حمایت می شوند که از ابتدای امسال تاکنون به این افراد کمک های نقدی از سوی خیران و حامیان آن ها پرداخت شده است.

شهرستان مرزی قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت، با عراق ۱۸۶ کیلومتر مرز دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha