۲۵ اسفند ۱۳۹۶، ۱۱:۲۵
کد خبر: 82863951
T T
۰ نفر

شهردار: نشاط اجتماعي در خلخال نهادينه مي شود

۲۵ اسفند ۱۳۹۶، ۱۱:۲۵
کد خبر: 82863951
شهردار: نشاط اجتماعي در خلخال نهادينه مي شود

اردبيل - ايرنا - شهردار خلخال گفت: اجراي برنامه هاي شاد و نشاط آور براي شهروندان با هدف ارتقاي نشاط اجتماعي در اين شهر با جديت دنبال مي شود.

به گزارش ايرنا ، فاطمه جوادي خوجين روز جمعه در آئين استقبال از بهار افزود: در چهار ماه گذشته با برگزاري كنسرت هاي موسيقي و جشنواره هاي مختلف بخشي از اهداف شهرداري در ارتقاي نشاط اجتماعي در بين شهروندان محقق شده است.
وي با بيان اينكه اجراي برنامه هاي فرهنگي و اجتماعي بخشي از وظايف ذاتي شهرداري در ايجاد نشاط اجتماعي است، اظهار كرد: جشن استقبال از نوروز با هدف احياي سنت هاي كهن و فراهم كردن زمينه شادي مردم در تعطيلات نوروز نيز براي جلب رضايت گردشگران ادامه خواهد يافت.
وي گفت: راه اندازي معاونت فرهنگي و اجتماعي در شهرداري خلخال اجراي برنامه هاي فرهنگي و اجتماعي و همچنين برنامه هاي شاد و نشاط آور از سوي شهرداري براي شهروندان را سرعت بخشيده است.
او افزود: در كنار اجراي برنامه هاي اولويت دار فرهنگي و اجتماعي كارهاي عمراني شهرداري نيز شتاب گرفته و توزيع متوازن عمران شهري همراه با ارائه خدمات مساوي شهروندي به ساكنان مناطق مختلف موجب افزايش رضايت عمومي از خدمات شهروندي شده است.
در آئين استقبال از بهار كه با حضور هزاران نفر از شهروندان در پارك ارم خلخال برگزار شد، برنامه هاي شاد و متنوعي از جمله نوروز خواني ، تكم گرداني و سياه بازي ، موسيقي سنتي ، نمايش طنز و مسابقه آواز خواني اجرا شد.
خلخال در جنوب اردبيل قرار دارد.
7119/6018

سرخط اخبار استان‌ها