۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۱۸
کد خبرنگار: 877
کد خبر: 85478835
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تذکر دادستانی اردبیل به مراجع ناظر بر ساخت و ساز مسکن؛ منتظر تکمیل تخلف نباشید

اردبیل-ایرنا- معاون پیشگیری دادستان مرکز استان در جلسه پیشگیری از ساخت و ساز غیر مجاز مسکن با سازمان‌های متولی، تذکر داد؛ مراجع ذیربط با نظارت جدی بر عملکرد سازندگان از وقوع تخلف در مرحله اولیه پیشگیری کنند.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از مرکز رسانه دادستانی اردبیل ، در راستای پیگیری احقاق حقوق عامه در بخش ساخت و سازهای غیر مجاز، مرتضی طاهری‌فرد اظهار کرد:دستگاه های مسئول در خصوص مازاد ساخت، نباید منتظر تکمیل تخلف و تشکیل کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری باشند و باید در زمان وقوع با تخلفات برخورد کنند.

معاون دادستان اردبیل تصریح کرد: عملکرد مهندسان ناظر، شهرداری و نظارت عالیه در این‌ خصوص تحت نظر است و با هرگونه ترک فعل مدیران دستگاه‌ها از وظایف قانونی و کارشناسان و عوامل ذیربط قاطعانه برخورد خواهد شد.

به گزارش ایرنا ، مرکز رسانه دادستانی اردبیل با انتشار تصاویری از محفل تنظیم قراردادهای جعلی در اردبیل از شناسایی یک باند جعل و کلاهبرداری مرتبط با بازار زمین و مسکن و دستگیری چندین نفر در این خصوص خبر داد.

از محل فعالیت نامبردگان حجم گسترده‌ای از قراردادهای جعلی، موادمخدر و آلات استعمال و مقادیری مهمات کشف شده است.

طی روزهای اخیر دادستانی مرکز استان رسیدگی به تخلفات حوزه زمین و مسکن را در دستور کار قرارداده و در این راستا مشاورین املاک غیرمجاز پلمب شده است.

همچنین پیرو هشدار دادستان مرکز استان در خصوص تخلفات حوزه زمین و مسکن در اردبیل و دستور شناسایی و پلمب تمام دفاتر مشاورین املاک فاقد پروانه و برخورد با تعاونی‌های مسکن متخلف به ویژه تعاونی‌های اداراتی که با استفاده از اعتبار دستگاه متبوع و در پوشش آن، مرتکب تخلف و موجب گرفتاری مردم می‌شوند، دفتر تعاونی مسکن یکی از ادارات اردبیل پلمب شد.

بر اساس گزارش مرکز رسانه دادستانی اردبیل در بازرسی از محل موصوف قراردادهای جعلی قابل توجهی جمع‌آوری شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha