۸ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۳۰
کد خبر: 82810778
T T
۰ نفر

كشف400 كيلوگرم مواد مخدر از نوع حشيش در نيكشهر

۸ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۳۰
کد خبر: 82810778
كشف400 كيلوگرم مواد مخدر از نوع حشيش در نيكشهر

چابهار- ايرنا - دادستان عمومي و انقلاب نيكشهر در جنوب سيستان و بلوچستان گفت: 400 كيلوگرم مواد مخدر از نوع حشيش با تلاش ماموران انتظامي در 24 ساعت گذشته در اين شهرستان كشف و ضبط شده است.

محسن گل محمدي روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: ماموران يگان تكاوري انتظامي شهرستان نيكشهر به يك دستگاه خودروي سواري پژو در جاده ترانزيتي چابهار- نيكشهر مشكوك و آن را متوقف كردند.
وي بيان كرد: پس از توقف خودروي مذكور؛ قاچاقچيان وارد درگيري مسلحانه با ماموران انتظامي شدند.
وي ادامه داد: سوداگران مرگ وقتي با آتش سنگين ماموران مواجه شدند از صحنه فرار و خودروي حامل مواد مخدر را رها و با استفاده از تاريكي شب متواري شدند.
دادستان عمومي و انقلاب نيكشهر گفت: تلاش براي شناسايي متهمان ادامه دارد و دستگاه قضايي به طور قاطع و جدي با قاچاقچيان و سوداگران مرگ برخورد قانوني خواهد كرد.
گل محمدي افزود: توزيع و پخش مواد مخدر در ميان جامعه و به ويژه قشر جوان از علل فروپاشي زندگي و افزايش آمار طلاق، ايجاد و گسترش خشونت و نزاع در جامعه و زمينه ساز بسياري از جرائم ديگر خواهد بود.
به گزارش ايرنا، نيكشهر از شمال به شهرستان هاي ايرانشهر و دلگان، شرق به شهرستان هاي قصرقند و سرباز، از جنوب به شهرستان هاي كنارك و چابهار، غرب به شهرستان فنوج و استان هرمزگان محدود است.
شهرستان نيكشهر با 395 روستا، چهار بخش بنت، لاشار، آهوران و مركزي براساس سرشماري نفوس و مسكن آبان سال 1395 تعداد 141 هزار و 894 نفر جمعيت با 37 هزار و 207 خانوار در فاصله 510 كيلومتري جنوب زاهدان مركز استان سيستان و بلوچستان واقع شده است.
3043**3213 خبرنگار: رستم كريمي **انتشاردهنده: اكبر نوري

سرخط اخبار استان‌ها