۲۴ شهریور ۱۳۹۶، ۹:۴۷
کد خبر: 82665220
T T
۰ نفر
فرماندار خاتم، ارائه برنامه مدون براي كاهش تصادفات جاده اي در شهرستان را خواستار شد

يزد – ايرنا – فرماندار خاتم با اشاره به اينكه كاهش تصادفات بخصوص تصادفات مرگبار از اهميت ويژه اي برخوردار است، خواستار ارائه برنامه مدون توسط شوراي ترافيك شهرستان با هدف كاهش تصادفات بخصوص تصادفات منجر به فوت شد.

به گزارش ايرنا، فرجام فاضلي روز پنجشنبه در نشست شوراي ترافيك شهرستان با مهم خواندن بررسي مجدد نقاط حادثه خيز در خاتم افزود: پليس راه و اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي بايد ضمن بررسي مجدد، اين نقاط را جهت كاهش تصادفات شناسايي و نسبت به ارائه راهكار اقدام نمايند.
وي هچنين به بحث آموزش و اطلاع رساني تاكيد كرد و اظهار داشت: بحث آموزش ، اطلاع رساني و فرهنگ سازي يكي از بخش هايي است كه به صورت همگاني و در سطح مدارس اجرايي خواهد شد.
بالاترين مقام اجرايي شهرستان همچنين تصريح كرد: بايد نصب تابلوهاي هشدار دهنده و راهنماي مسير در جاده هاي مواصلاتي شهرستان پيگيري و اگر در مسيري علائم وجود ندارد اقدام لازم معمول گردد.
فاضلي همچنين با اشاره به اينكه راه از اولويت هاي شهرستان است گفت: در سال جاري بيش از 30 درصد از بودجه شهرستان به بخش راه ها اختصاص يافته است.
رئيس شوراي ترافيك شهرستان يادآور شد: بايد موانعي كه موجب بروز مشكلات و تصادفات جاده اي مي شود شناسايي و در اسرع وقت به آنها رسيدگي شود.
شهرستان خاتم با 40 كيلومتر راه اصلي، 144 كيلومتر راه فرعي ، 70 كيلومتر بزرگراه و 235 راه روستايي، گستره وسيعي از شبكه راه‌هاي استان را تشكيل مي‌دهد.
7534/ 6197 خبرنگار: شهلا حيدري** انتشار: فلاح
irnayazdd@

سرخط اخبار استان‌ها