۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۰۸
کد خبر: 85475459
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یک هزار و ۵۰۰ دانش آموز در زنگ کتابخوانی مدارس یزد شرکت کردند + فیلم

یزد-ایرنا- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد گفت: کلاس‌های ویژه کتابخوانی با عنوان زنگ کتابخوانی در هشت مدرسه مناطق ۱ و ۲ شهرستان یزد برگزار شد و افزون بر یک هزار و ۵۰۰ دانش آموز در این کلاس‌ها شرکت کردند.

به گزارش ایرنا،محمد محسن رفیعی روز دوشنبه در آیین اختتامیه زنگ کتابخوانی مدارس یزد افزود: این دوره آموزشی با توجه به مصوبه انجمن کتابخانه های عمومی استان و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد و دانش آموزان دوره چهارم، پنجم و ششم به جای زنگ انشاء در این کلاس کتابخوانی و دوره آموزشی شرکت کردند.

وی ادامه داد: این طرح امسال در شهرستان یزد اجرا شد و در صورت همراهی فرمانداری ها امکان برگزاری آن در دیگر شهرستان‌های استان وجود دارد تا علاوه بر گسترش فرهنگ کتابخوانی برای آشنایی بیشتر نسل نوجوان با کتاب و کتابخوانی اقدام می شود.

-
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد گفت: این طرح از آبان ماه ۱۴۰۲ در مرکز استان آغاز شد و کتابداران نهاد کتابخانه های عمومی یزد بیش از ۴۰۰ نفر ساعت در کلاس حضور پیدا کردند و مطالبی در حوزه کتاب و کتابخوانی،قصه گویی، بلندخوانی کتاب، فلسفه برای کودکان و روش های صحیح مطالعه با سرفصل های مشخص تدریس کردند که با استقبال دانش آموزان همراه شد.
در این مراسم از کتابداران، معلمان، کادر اجرای مدارس و تعدادی از دانش آموزان برتر زنگ کتابخوانی مدارس تجلیل شد.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha