۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۳۶
کد خبر: 85475584
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه یزد صاحب خانه می‌شوند

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۳۶
کد خبر: 85475584
اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه یزد صاحب خانه می‌شوند

یزد-ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: همه فعالان حوزه فرهنگ و هنر یزد استان با اولویت پیشکسوتان، متاهلین، هنرمندان توانیاب و اعضای صندوق اعتباری هنر می‌توانند در قالب طرح نهضت ملی مسکن صاحب خانه شوند.

احسان عابدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: بر اساس تفاهمنامه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و راه و شهرسازی و همچنین مذاکره و رایزنی که با مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد انجام شده، امکان ثبت نام اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه یزد در قالب طرح نهضت ملی مسکن فراهم شده است.

اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه یزد صاحب خانه می‌شوند

وی ادامه داد: مخاطبان فرهنگ و ارشاد اسلامی اعم از هنرمندان، فعالان قرآنی، نویسندگان و شاعران و تمام کسانی که عضو صندوق اعتباری هنر هستند، می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: این موضوع در قالب طرح ملی مسکن تعریف شده و متقاضی نباید صاحب زمین و مسکن باشد و از تسهیلات مسکن نیز استفاده نکرده باشد، تسهیلات ساخت مسکن برای متقاضیان واجد شرایط در نظر گرفته می‌شود.

عابدی ضمن دعوت از هنرمندان فاقد مسکن برای تشکیل پرونده، افزود: متقاضیان مرکز استان برای ثبت نام به صورت حضوری به دفتر انجمن سینمای جوانان واقع در مجتمع فرهنگی هنری امام علی(ع) یزد مراجعه کنند.

وی ادامه داد: همچنین متقاضیان شهرستان ها نیز می توانند با مراجعه به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها نسبت به ثبت نام اقدام کنند و پس از ثبت نام اولیه و تایید از سوی این اداره کل ، متقاضیان دارای شرایط برای تشکیل و تکمیل پرونده به اداره راه و شهرسازی معرفی می‌شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: افراد متقاضی برای ثبت نام از تاریخ ۲۴ تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در شهر یزد به غیر از پنجشنبه ها همه روزه از هشت صبح تا ۱۲ و عصرها از ۱۷ تا ۲۰ به آدرس بلوار دانشجو مجتمع امام علی(ع) و متقاضیان شهرستانی در ساعت اداری به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محل سکونت خود مراجعه نمایند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha