۹ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۱۱
کد خبر: 82580872
T T
۰ نفر
گروه جراحي پلاستيك خيريه در كرمانشاه شروع به كار كرد

كرمانشاه- ايرنا- گروه جراحي پلاستيك خيريه مناطق محروم كار خود را به منظور ويزيت، درمان و جراحي شكاف لب و كام و ناهنجاري هاي مادرزادي سر و صورت در كرمانشاه آغاز كرد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، اين گروه جراحي از امروز (جمعه نهم ) تا چهاردهم تير فعاليت خود را در بيمارستان امام خميني (ره) شهر كرمانشاه ادامه خواهد داد.
مدير روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي كرمانشاه در گفتگو با ايرنا، ضمن اشاره به اينكه اين تيم جراحي براي نخستين بار به كرمانشاه سفر كرده است، گفت: اين گروه كه سرپرستي آن بر عهده دكتر عبدالجليل كلانترهرمزي است در مدت 6 روز به صورت رايگان به انجام جراحي مي پردازد.
مهدي محمدي افزود: اين گروه توسط دانشگاه علوم پزشكي به استان دعوت شده و قرار است در مدت حضور خود افرادي را كه ثبت نام مي كنند را مورد معاينه و جراحي قرار دهد.
وي اعلام كرد: ظرفيت كامل اتاق عمل بيمارستان امام خميني (ره) كرمانشاه در اختيار اين تيم جراحي قرار گزفته است.
مدير روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي با بيان اينكه اين تيم جراحي تنها افرادي را كه نياز به جراحي شكاف لب و كام و ناهنجاري هاي مادرزادي سر و صورت باشند را ويزيت مي كنند، اظهار كرد: براساس اعلام سرپرست گروه، همه افراد از نوزاد تا مسن توسط گروه مورد معاينه و جراحي قرار خواهند گرفت.
7445/8066 خبرنگار:سامان رحمتيان ** انتشاردهنده:علي مولوي

سرخط اخبار استان‌ها