۱۹ فروردین ۱۳۹۶، ۱۱:۲۰
کد خبر: 82485633
T T
۰ نفر
هرگونه تخلفات مربوط به فضاي سبز را به سامانه 137 اطلاع دهيد/در برابر متخلفان كوتاه نمي آييم

كرمانشاه- ايرنا- مديرعامل سازمان پارك ها و فضاي سبز شهرداري كرمانشاه گفت: شماره 137 سامانه ارتباطي با شهروندان، به منظور گزارش تخلفات مربوط به فضاي سبز است.

سيروس كومه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: شهروندان مي توانند در صورت مشاهده تخلفات مربوط به فضاي سبز، از جمله تخلف در قطع درختان، احداث باغ راه ها، مشكلات موجود در وسايل ورزشي بوستان ها يا سرويس هاي بهداشتي، مراتب را به اين سامانه اطلاع دهند.
وي با بيان اينكه هيچ شهروندي نبايد نسبت به حفظ فضاي سبز غفلت ورزد، افزود: با متخلفان فضاي سبز براساس قانون برخورد جدي صورت مي گيرد.
كومه ادامه داد: در برنامه سه تا پنج ساله 160هكتار از مساحت سراب قنبر كرمانشاه به بوستان جنگلي تبديل مي شود و شهروندان كرمانشاهي به ويژه بخش جنوبي شهر، صاحب يك تفرجگاه مطلوب مي شوند.
كومه گفت: با توجه به اينكه از لحاظ منابع آبي در سراب قنبر با محدوديت مواجه ايم ولي با همت شهرداري كرمانشاه، مديريت پروژه و سازمان پارك ها نزديك به 50 هكتار از اين مساحت چاله زني شده است.
وي با بيان اينكه گونه هاي مناسب گياهي براي پارك جنگلي تهيه شده اظهار كرد: تحقق اين امر علاوه بر توسعه فضاي سبز، در كاهش ريزگردها و داشتن هوايي پاك و سالم موثر است.
سرانه فضاي سبز در شهر كرمانشاه بيش از 11 متر مربع است.
8066/7460 خبرنگار:زهره كريم زاده ** انتشار دهنده:علي مولوي

سرخط اخبار استان‌ها