۱۳ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۴۱
کد خبر: 82450386
T T
۰ نفر
فرماندار آستارا مشاركت بخش خصوصي را در توسعه اين شهرستان خواستار شد

آستارا - ايرنا - فرماندار آستارا گفت: ظرفيت هاي مختلف اين شهرستان نظير منطقه ويژه اقتصادي و مناطق گردشگري با سرمايه گذاري بخش خصوصي فعال خواهد شد و به اين منظور از مشاركت سرمايه گذاران و كارآفرينان استقبال مي كنيم.

به گزارش خبرنگار ايرنا، يونس رنجكش شامگاه پنجشنبه در نشست رسانه اي با خبرنگاران آستارا در فرمانداري اين شهرستان گفت: گمرك و منطقه ويژه اقتصادي بندر آستارا دو ظرفيت مهم جهت پويايي اقتصاد اين شهرستان آستارا هستند و بايد با فعاليت بخش خصوصي تقويت شوند.
وي افزود: خبرنگاران در انعكاس و انتقال توانمندي ها و ظرفيت هاي مربوط به توسعه آستارا به مردم نقش اساسي دارند و اين امر بايد در فضاي رسانه اي با رعايت سه ركن صحت، دقت و سرعت تحقق يابد.
وي خواستار معرفي دستاوردهاي دولت توسط رسانه ها به مردم شد و بيان كرد: خدمات و دستاوردهاي دولت بايد به دور از جناح بندي هاي سياسي توسط رسانه ها منعكس شود و اميد ايجاد شده در جامعه به واسطه تدبير دولتمردان، تبيين شود.
رنجكش با اشاره به انتخابات آينده رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي، گفت: خبرنگاران در مشاركت مردم به منظور حضور حداكثري در پاي صندوق هاي راي و معرفي برنامه هاي نامزدها نقش موثري دارند.
وي با اشاره به اينكه چرخه مديريت شهري آستارا بايد بر مبناي تعهد و تخصص بچرخد، تصريح كرد: پويايي و بالندگي انتخابات، نيازمند ورود نخبگان جامعه به اين عرصه است تا در فضاي عادلانه براي پيشرفت اين شهر تلاش شود.
رنجكش با بيان اينكه در كمتر شهرستاني با جمعيتي به ميزان جمعيت آستارا شاهد فعاليت 10 نشريه هستيم، اظهار كرد: بايد اين ظرفيت رسانه اي ساماندهي شود و اين امر نيازمند تشكيل سازمان هاي مردم نهاد و ايجاد خانه مطبوعات در اين شهرستان است.
وي تصريح كرد: فرمانداري آستارا از آمادگي لازم براي برپايي نمايشگاه مطبوعات و برگزاري دوره هاي آموزشي براي خبرنگاران برخوردار است.
آستارا با 86 هزار نفر جمعيت در منتهي اليه غرب استان گيلان و همسايگي جمهوري آذربايجان قرار دارد و علاوه بر فعاليت نمايندگي خبرگزاري هاي مطرح كشور، 10 نشريه محلي و نمايندگي چند نشريه استاني در اين شهرستان فعال است.
خبرنگار: يوسف هدايتي ** انتشار : نصراله ابراهيمي
7105/ 7124

سرخط اخبار استان‌ها