۱۲ دی ۱۳۹۵، ۱۴:۳۴
کد خبر: 82369931
T T
۰ نفر
معاون استاندار بوشهر: اعتدال و اصلاحات داراي مسير مشترك هستند

بوشهر- ايرنا- معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري بوشهر گفت: اعتدال و اصلاحات بعنوان حاميان دولت تدبير و اميد داراي مسير مشتركي در زمينه قرارگرفتن دولت در مسير صحيح كه همان پيشرفت كشور است را دنبال مي كنند.

به گزارش ايرنا، عبدالكريم گراوند روز يكشنبه در جمع گروهي از جوانان فعال سياسي اصلاح طلب و معاونان فرمانداران استان بوشهر افزود: براساس بررسي ها ميزان كاركرد دولت تدبير و اميد با ياري حاميان خود نسبت به وضعيت زمان تحويل گرفتن امور قابل قبول است.
وي اضافه كرد: در زمان حاضر برخي از كارها و قراردادهاي دولت گذشته را به دولت كنوني نسبت مي دهند و دولت را متهم مي كنند.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري بوشهر گفت: زمان روي كار آمدن دولت تدبير و اميد تورم بسيار بالا و رشد اقتصادي منفي بود اما با تدبير اين دولت رشد اقتصادي مثبت و اقتصاد همراه با ثبات نسبي بركشور حاكم شده است.
گراوند بيان كرد: برجام فرصت هاي بسيار مهم را ايجاد كرد و اكنون مي توان در كمال امنيت و آرامش فضا را براي ايجاد سرمايه گذاري پايدار و توسعه اشتغال در كشور فراهم كرد.
وي طرح تحول سلامت را يكي از طرح هاي موفق اين دولت عنوان كرد و گفت: با اجراي اين طرح كارهاي خوبي در حوزه سلامت صورت گرفته، اما برخي به دنبال اين هستند كه فعاليت هاي اين بخش را هم ناكارآمد جلوه دهند.
گراوند افزود: اشتغال يكي ديگر از دغدغه هاي اين دولت است و تلاش مي شود با استفاده از استعدادها و ظرفيت ها شاهد رونق بيشتري در فضاي كسب و كار باشيم و تاكنون اقدامات زيرساختي مناسبي براي ايجاد اشتغال صورت گرفته است.
وي بيان كرد: برخي افراد منافع شخصي و حزبي را به منافع ملي ترجيح مي دهند كه اين كار پسنديده اي نيست.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري بوشهر گفت: تاكنون مديريت ارشد استان بوشهر با وجود كمبود منابع مالي موجود در كشور، اقدامات ارزشمندي براي توسعه استان انجام داده است.
گراوند اظهار كرد: تقويت روحيه پرسشگري در بين جوانان، افزايش اعتماد به نفس و تقويت روحيه خود باوري اين قشر از اهداف دولت تدبير و اميد است.
وي با اشاره به اينكه جوانان بايد با زبان جواني سئوال ها و درخواست هاي خود را با مديران به صورت مستقيم و شفاف در ميان بگذارند، گفت: مديريت ارشد اين استان با طرح هاي ابتكاري براي ايجاد اميد و نشاط در بين جوانان استان اقدام هاي خوب و بي نظير در كشور انجام داده است.
وي در بخش ديگري از سخنان خود افزود: فلسفه وجود مسئولان خدمت به مردم است و در اين راتباط بايد تكريم مردم را سرلوحه كار خود قرار داد.
گراوند با اشاره به نزديك شدن دهه مبارك فجر بيان كرد: مسئولان بايد در دهه مبارك فجر دستاوردها و فعاليت هاي دولت تدبير و اميد را به مردم معرفي كنند.
وي با بيان اينكه شعار اين دولت اعتدال است و بايد با گسترش اميد در جامعه به پيشرفت هرچه بيشتر كشور كمك كرد، يادآور شد: از ابتداي روي كار آمدن دولت تدبير و اميد تاكنون شاهد دستاورد هاي مهم در زمينه هاي مختلف سياسي، اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي بوده ايم كه در نوع خود بي نظير است.
گراوند افزود: دولت در مسير خود خلاف تعهدات عمل نكرده است و براي توسعه كشور گام هاي موثري برداشته است.
وي بيان كرد: مرحله دوم طرح اميد در قالب 10طرح به صورت رسمي در سراسر استان بوشهر آغاز شده است كه انتظار مي رود معاونان فرمانداران و بخشداران براي هر چه بهتر اجراي اين طرح ها كوشا باشند.
گراوند تاكيد كرد: مسئولان و مديران دولتي براي معرفي خدمات دولت تدبير و اميد به مردم كوتاهي نكنند.
6047/6043** خبرنگار: موناعيدان* انتشاردهنده: خدانظرخواجه

سرخط اخبار استان‌ها