۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۳۲
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85479211
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

رگبار پراکنده باران در بوشهر تداوم دارد

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۳۲
کد خبر: 85479211
رگبار پراکنده باران در بوشهر تداوم دارد

بوشهر-ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: براساس بررسی نقشه‌های هواشناسی طی ساعت‌هایی از وقت امروز و فردا، برای این استان رگبار پراکنده باران پیش‌بینی می‎‌شود.

پیام مساعدی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در مدت یاد شده وقوع بارش پراکنده باران، گاهی رگبار باران، رعدوبرق و وزش تندباد لحظه‌ای در برخی از نقاط استان و همچنین روی دریا دور از انتظار نخواهد بود.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته شهرستان‌های دشتی، دشتستان و دیلم به ترتیب با ۱۵، هفت و هشت میلیتر به ترتیب شاهد بیشترین میزان بارش بودند.

مساعدی گفت: تا روز جمعه همچنین سواحل استان نیز با وزش تندبادهای لحظه ای در برخی ساعات متلاطم خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: همچنین از روز شنبه تا روز دوشنبه هفته آینده، با وزش بادهای شمالی، خلیج فارس مواج و متلاطم پیش بینی می شود.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر قسمتی تا نیمه ابری همراه با غبار محلی، طی ساعت‌هایی افزایش ابر، وزش باد و در برخی نقاط همراه با رگبار پراکنده باران و رعدوبرق پیش بینی شده است.

وی گفت: در مدت یاد شده جهت وزش باد به طور غالب جنوب شرقی تا شمال شرقی با سرعت ۱۲ تا ۳۸ گاهی تا ۴۴ کیلومتر در ساعت و در هنگام وزش تندباد بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‏‎شود.

مساعدی عنوان کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی ۱۵۰ سانتیمتر و در هنگام وزش تندباد ۹۰ تا ۱۸۰ گاهی تا ۲۱۰ سانتیمتر پیش بینی شده است.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۵:۲۰ ، جزر اول ساعت ۰۸:۰۰، مد دوم ساعت ۱۴:۰۰ و جزر دوم ساعت ۲۱:۰۰ خواهد بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha