۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۵۳
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85479800
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۱۴۰۳ سالی مهم و حیاتی برای شکوفایی ظرفیت‌های مجتمع بندری نگین در بوشهر است

بوشهر-ایرنا- مدیرکل امور اقتصادی و مناطق سازمان بنادر و دریانوردی گفت: ۱۴۰۳ سالی مهم و حیاتی برای شکوفایی ظرفیت‌های بندر بوشهر و بویژه مجتمع بندری نگین است که باید از این ظرفیت به بهترین شکل ممکن استفاده شود. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین یداللهی روز جمعه در نشست کمیته بازاریابی و سرمایه گذاری بنادر استان بوشهر اظهار کرد: در شرایط کنونی مهم‌تر از خود بازار حفظ فضای بازار است که این مهم باید مورد توجه جدی تیم مدیریتی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر قرار گیرد.

وی بیان کرد: در این زمینه باید با پیاده‌سازی نگاه بلندمدت و همچنین اجرا طرح جامع برای جذب سرمایه‌گذاران تلاش کرد که در بندر بوشهر این مهم به بهترین شکل محقق شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و مناطق سازمان بنادر و دریانوردی تصریح کرد: در استان بوشهر با تلاش ویژه اداره کل بنادر و دریانوردی استان با وجود برخی چالش‌ها، سرمایه ‌گذاران متعددی داوطلب فعالیت شدند که این نشان از عملکرد شایسته و قابل تقدیر استان بوشهر است‌.

یداللهی اظهار کرد: سال جاری برای بوشهر و بویژه مجتمع بندری نگین سالی مهم و حیاتی است که باید از ظرفیت بوجود آمده نهایت استفاده صورت گیرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر نیز گفت: از پنج سال منتهی به بهمن ماه سال قبل تنها ۲۵ هزار ترانزیت نفتی و غیرنفتی در بنادر این استان انجام شده بود که این میزان در سه ماهه اخیر با افزایش ۱۸ برابری به ۴۵۰ هزار تن رسیده است.

محمد شکیبی نسب اضافه کرد: با هدف تسهیل در فرایند ترانزیت و جلب رضایت شرکت‌های داوطلب ترانزیت از بندر بوشهر بیش از ۲۵ نشست تعاملی با دستگاه‌های ذیربط برگزار شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: روند ترانزیت در بندر بوشهر به نحوی محقق شده که در برخی از روزها بین یک هزار و ۲۰۰ تا یک هزار و ۴۰۰ تانکر پذیرش شدند.

شکیبی نسب اضافه کرد: با هدف توسعه صادرات مجتمع بندری نگین اکنون پایانه صادراتی این مجتمع با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا است و اسکه این پایانه پیشرفت ۹۸ درصدی دارد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: با هدف حمایت و بهبود وضعیت معیشت بازنشستگان انتظار می‌رود پویایی تعاونی‌های بندری به طور ویژه در دستور کار قرار گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha