۱۷ دی ۱۳۹۴، ۸:۳۶
کد خبر: 81910817
T T
۰ نفر
حوزه هنري زمينه را براي فعاليت هنرمندان كردستاني آماده مي كند

سنندج- ايرنا- رئيس حوزه هنري استان كردستان، كردستان را سرزمين فرهنگ و هنر دانست و با بيان اينكه هنرمندان بسيار خوب و بزرگي در اين استان هستند گفت: حوزه هنري زمينه را براي فعاليت اين هنرمندان در استان آماده مي كند.

به گزارش خبرنگار ايرنا امين مرادي شامگاه چهارشنبه در آئين تجليل از عوامل فيلم حكايت عاشقي در پرديس سينمايي بهمن سنندج افزود: هنرمندان كردستاني با وجود كمبود امكانات و تجهيزات اما به دليل استعداد و نبوغ ذاتي خود توانسته اند فيلم هاي فاخر و ماندگار بسياري توليد كنند.
او به درخشش هنرمندان فيلم ساز كردستاني در جشنواره هاي معتبر دنيا نيز اشاره كرد و گفت: پذيرش اين فيلم ها و درخشش آن نشان از استعداد هنرمندان فيلم ساز اين ديار و سوژه هاي جذاب و بكر آنان دارد.
او از دستگاه هاي فرهنگي خواست زمينه را براي فعاليت هنرمندان به خصوص فيلمسازان براي فعاليت بهتر و بيشتر در استان فراهم كنند و گفت: حوزه هنري در حد توان اعتبارات و امكانات خود از هنرمندان استان حمايت مي كند.
وي با بيان اينكه حوزه هنري كردستان در سايه همدلي كاركنان خود توانسته در راستاي اعتلاي فرهنگ و هنر كردستان گامي بردارد گفت: مردم كردستان مردماني اهل فرهنگ و هنر و دوست دار اين حوزه هستند و لياقت خدمات بهتر و بيشتري را دارند.
مرادي اظهار كرد: مردم كردستان با حضور در تمام برنامه هاي فرهنگي و هنري انگيزه بسياري به مسوولان و هنرمندان در جهت انجام فعاليت مي دهند و اين جاي قدرداني دارد.
وي همچنين از خبرنگاران استان كردستان به عنوان ياور و حامي رسانه هاي هنرمندان و حوزه هنري استان قدرداني كرد.
در اين آئين از بهمن زرين پور، احمد رمضاني و شيلان رحماني عوامل فيلم حكايت عاشقي با اهداي لوح تقدير و هدايا تجليل شد.
3033/1904

سرخط اخبار استان‌ها