۲۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۲۹
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85420937
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رسانه‌ها ظرفیت مناسبی برای معرفی استعدادهای هنری هستند

سنندج- ایرنا- مسئول حوزه هنری کردستان گفت: رسانه‌ها ظرفیت بسیار مناسبی برای معرفی و کشف استعدادهای فرهنگی و هنری استان و معرفی آنها به حوزه هنری هستند.

به گزارش ایرنا، اسعد فرهادی روز یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران استان در سنندج اظهار کرد: رسانه پایه و اساس تمام فعالیت‌های فرهنگی و هنری است و بی شک رسانه متعهد کنار هر دستگاهی قرار بگیرد، آن دستگاه و سازمان حرفی برای گفتن دارد.

وی با بیان اینکه از رسانه‌های استان انتظار دارم بیش از پیش حوزه هنری را در انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری یاری دهند، گفت: در حال حاضر حوزه هنری کردستان با مشکلات متعددی از جمله نبود ساختمان مواجه است، در حالیکه این نهاد باید مکانی در خور شان هنرمندان داشته و پاتوق این قشر باشد و در این زمینه نیز نیازمند کمک اهالی رسانه است.

مسئول حوزه هنری کردستان یادآور شد: با توجه به ارتباط رسانه ها با اقشار مختلف مردم، انتظار داریم این قشر ما را در کشف استعدادهای هنری کمک کنند تا ما نیز بتوانیم بستر لازم را برای پرورش این استعدادها فراهم کنیم.

فرهادی خطاب به رسانه‌ها اظهار کرد: برای مطرح کردن جایگاه واقعی هنرمندان قلم بزنید و در معرفی انقلاب و خدمات انقلاب به مردم و خدمات مردم به نظام و انقلاب و همچنین توسعه ادبیات پایداری ما را یاری دهید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha