۱۲ دی ۱۳۹۴، ۱۷:۰۹
کد خبر: 81903707
T T
۰ نفر
محقق پژوهشكده قلب و عروق اصفهان رتبه سوم جشنواره رازي را كسب كرد

اصفهان- ايرنا- عضو هيات علمي و محقق پژوهشكده قلب و عروق اصفهان موفق به كسب رتبه سوم گروه علوم باليني و سلامت در بيست و يكمين جشنواره تحقيقاتي علوم پزشكي رازي در سال 1394 شد.

به گزارش ايرنا، روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي اصفهان روز شنبه اعلام كرد: در بيست و يكمين جشنواره علوم پزشكي رازي، مقام سوم گروه علوم باليني و سلامت به دكتر معصومه صادقي محقق برتر پژوهشكده قلب و عروق اصفهان اعطاء شد.
دكتر صادقي معاون پژوهشي پژوهشكده قلب و عروق اصفهان، متخصص قلب و عروق و عضو هيات علمي پژوهشكده است و مسئوليت رياست مركز تحقيقات بازتواني قلبي را نيز بر عهده دارد.
كسب اين عنوان بدليل تحقيق هاي وي در باره پيشگيري، كنترل و بازتواني بيماري هاي قلبي و عروقي حاصل شده است.
امروز شنبه در وزارت بهداشت جلسه توجيهي برگزيدگان بيست و يكمين جشنواره علوم پزشكي رازي برگزار و اسامي برگزيدگان اعلام شد.
قائم مقام معاون تحقيقات و فناوري وزارت بهداشت در اين نشست گفت: سعي كرديم در جشنواره امسال افرادي را انتخاب كنيم كه در هشت سال گذشته برگزيده نشده باشند.
شاهين آخوندزاده افزود: انتخاب افراد برگزيده بر اساس مقاله هاي هشت سال گذشته آنها صورت گرفته است.
وي در باره تفاوت جشنواره امسال با جشنواره سال گذشته گفت: ما از نظر كميت توانسته‌ايم رتبه اول منطقه را كسب كنيم اما اكنون نياز است كه با 15 كشور برتر دنيا به رقابت بپردازيم.
229 نفر در سه رشته علوم پايه، علوم باليني و ابداعات و اختراعات در بيست و يكمين جشنواره رازي به رقابت پرداختند كه از ميان آنها 12 نفر برگزيده شدند.
جشنواره رازي با هدف شناسايي محققان و نخبگان برتر ايراني حوزه سلامت، تجليل از پژوهشگران و فناوران برگزيده حوزه سلامت، معرفي پژوهش هاي برجسته مرتبط با اين حوزه و معرفي استعدادهاي درخشان در گروه محققان جوان و دانشجو از سوي معاونت تحقيقات و فناوري وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي برگزار مي شود.
د/6027/3011

سرخط اخبار استان‌ها