۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۲۴
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 85479670
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی ملوان: از شکست برابر سپاهان خیلی دلم سوخت

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۲۴
کد خبر: 85479670
سرمربی ملوان: از شکست برابر سپاهان خیلی دلم سوخت

اصفهان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: از شکست برابر سپاهان خیلی دلم سوخت زیرا هم بازیکنان زحمت کشیدند و هم هواداران به خوبی تشویق کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی تارتار پنجشنبه شب در نشست خبری پس از مسابقه تیم‌های سپاهان و ملوان اظهارکرد: دیدار امشب متعادل بود و اشتباه گلر سبب دریافت گل شد، او باید بهتر عمل می‌کرد.

وی ادامه داد: بازی دادن به بازیکن جوان تاوان دارد، البته این بازیکنان جوان، آینده دار هستند.

سرمربی ملوان تصریح کرد: بودجه و ساختار ما با سپاهان قابل قیاس نیست، سپاهان بهترین خط حمله لیگ را دارد.

تارتار اضافه کرد: در رختکن ما هم اکنون گریه و زاری است و جا دارد به بازیکنان افتخار کنیم، اشتباه داشتیم اما خوب بازی کردیم و جابجایی ها و ترکیب جدید مثبت بود.

وی با بیان اینکه باید جایگاه خوبی را در پایان فصل کسب کنیم، گفت: سه مسابقه باقی مانده در لیگ باید اسباب شادی برای طرفدارانمان باشد.

سرمربی ملوان گفت: باید از شرایط فعلی خارج شویم زیرا مدیریت برای ما کم و کاستی نگذاشتند و همه تلاش می‌کنند تا در نهایت لیگ را به خوبی تمام کنیم.

تارتار با تاکید بر اینکه شادی هواداران عاشق، تنها هدف ماست، افزود: بازیکنان مصدوم متعدد دستمان را خالی گذاشته بود اما در زمین سپاهان آبرومندانه بازی کردیم.

به گزارش ایرنا، مسابقه تیم‌های سپاهان و ملوان از چارجوب رقابت‌های یک چهارم نهایی جام حذفی ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد و با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان پایان یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha