جشنواره رازی در ۲۵ دوره حدود ۶۰۰ برگزیده داشت

تهران- ایرنا- قائم مقام معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: جشنواره رازی در طول این ۲۵ دوره حدود ۶۰۰ نفر برگزیده داشته است که همه آنان در جشنواره امسال حضور دارند و از آن‌ها هم تقدیر می‌شود.

شاهین آخوندزاده روز شنبه در نشست توجیهی برگزیدگان بیست و پنجمین جشنواره تحقیقات علوم پزشکی رازی افزود: جشنواره رازی عالی‌ترین جشنواره علوم پزشکی کشور است که طی ۲۵ سال در دوره‌های مختلف این جشنواره به پختگی لازم رسیده است.
وی ادامه داد: این جشنواره دارای ۲ بخش حقیقی و حقوقی است که ۲۹ برگزیده در این ۲ بخش داریم.
دکتر آخوندزاده ادامه داد: هشت سال دستاوردهای پژوهشی و کارهای تحقیقاتی برجسته در انتخاب افراد برگزیده مورد ارزیابی قرار می گیرد.

تمرکز جشنواره رازی بر محققان ایرانی است

 

رضا ملک زاده معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین در این نشست گفت: تابحال تمرکز ما در جشنواره رازی بر روی محققان داخلی بوده است.
وی ادامه داد: ما یک جایزه به برگزیدگان بیست و پنجمین جشنواره اعطا می‌کنیم که به رتبه اول حدود ۴۰ میلیون تومان و رتبه دوم و سوم هم حدود ۳۰ میلیون تومان می‌باشد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت ادامه داد: معمولا افرادی که در جشنواره رازی برگزیده می‌شوند، فرصت دارند تا از گرنت‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بهره مند شوند.
دکتر ملک زاده اظهار امیدواری کرد که این انتخاب بتواند به برگزیدگان کمک کند تا در آینده  فعالیت‌های پژوهشی بیشتر انجام دهند و افزود: امیدواریم برگزیدگان این جشنواره مورد حمایت‌های بیشتر قرار گیرند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار علم و آموزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha