۱۶ تیر ۱۳۹۴، ۹:۵۱
کد خبر: 81673979
T T
۰ نفر

سرقت چهار میلیون ریالی داماد از برادر همسر

۱۶ تیر ۱۳۹۴، ۹:۵۱
کد خبر: 81673979
سرقت چهار میلیون ریالی داماد از برادر همسر

كرمانشاه - ایرنا - رییس پلیس فتای استان كرمانشاه با هشدار نسبت به خریدهای اینترنتی از كشف سرقت اینترنتی جدید خبر داد و گفت: این بار داماد خانواده از حساب برادر همسر خود اقدام به برداشت غیرقانونی كرده بود.

به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی شفیعی روز سه شنبه اظهار كرد: در پی شكایت یكی از شهروندان مبنی بر اینكه چهار میلیون ریال به صورت غیرمجاز و اینترنتی از حساب بانكی وی برداشت شده است موضوع در دستور كار كارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بررسی موضوع مشخص شد فرد سارق برای اینكه شناسایی نشود در یك بازه زمانی چند ماهه اقدام به خریدهای اینترنتی كرده است.

سرهنگ شفیعی خاطرنشان كرد: پس از بررسی خریدهای انجام شده و با استفاده از شیوه های تخصصی و پلیسی، متهم اصلی كه شوهر خواهر شاكی بود شناسایی شد.

رییس پلیس فتای كرمانشاه یادآور شد: متهم در مقابل دلایل متقن پلیس راهی جز اعتراف ندید و به بزه انتسابی اعتراف كرد و گفت كه برادر همسرم از آن جایی كه معلول است و توانایی مراجعه به بانك را ندارد كارت بانكی خود را به دیگران می دهد تا كارهای بانكیش را انجام دهند.

وی گفت: به همین دلیل من هم كارت وی را به بهانه دریافت وجه برای او دریافت كردم و با فعال كردن رمز دوم، سرقت های خود را آغاز كردم.

7458/8066

سرخط اخبار استان‌ها